Stellar Blade odniosło sukces, lecz miało swoje problemy. Shift Up ujawnia, co wymaga poprawy w przyszłości
Stellar Blade okazało się udanym tytułem, który pozwolił zaistnieć studiu Shift Up w szerokiej świadomości graczy. Jednak ich produkcja nie była bez wad, z czego deweloperzy doskonale zdają sobie sprawę.
Shift Up miało niedawno konferencję prasową, na której mogło się pochwalić rezultatem sprzedażowym Stellar Blade.
Deweloperzy ujawnili na niej, w jaki sposób chcą rozwijać swoją produkcję w najbliższych miesiącach. Jednocześnie przyznali, że chcieliby stworzyć kontynuację, a jeśli takowa powstanie, to już wiadomo, jaki aspekt oryginału powinien zostać poprawiony. Ujawnił go sam dyrektor generalny studia, Kim Hyung-tae
W zasadzie osiągnęliśmy największy cel postawiony przed Stellar Blade, którym była promocja Shift Up na rynku globalnym i sprawienie, by gra była rozpoznawalna, czyli podniesienie wartości marki. Myślę jednak, że ujawniło to różne problemy ze scenariuszem, jakością scenariusza, tłumaczeniem itp., co jest naprawdę rozczarowujące. Dołożymy wszelkich starań, aby wzmocnić jakość w tym obszarze, aby kolejna gra została doceniona przez graczy.
Czy tę obietnicę uda się spełnić, gdy Stellar Blade otrzyma kontynuację? Czas pokaże. Na razie pewne jest to, że studio ma już jeden projekt w fazie rozwoju o nazwie kodowej Project Witches. Bazując na niedawnych ogłoszeniach pracy, ma to być stworzony na silniku Unreal Engine 5 RPG akcji, który będzie utrzymany w klimacie urban sci-fi i najwcześniej w 2027 roku trafi na konsole, komputery osobiste i urządzenia mobilne. Być może poprawa jakości tłumaczenia i samej historii będzie widoczna już w tym tytule.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.