Gladiator 2 z pierwszym rekordem! Paramount może szykować się na wielki sukces
Włodarze Paramountu mogą zacierać łapy. „Gladiator 2” wzbudza ogromne zainteresowanie, czego najlepszym potwierdzeniem są wyniki pierwszego zwiastuna.
We wtorek opublikowano pierwszy trailer „Gladiatora 2” i choć jest on mocno krytykowany, to nie brakowało odbiorców, którzy skusili się, by zobaczyć ujęcia przygotowujące na nadciągającą premierę kontynuacji epickiej historii.
Redakcja Deadline potwierdza, że opublikowany materiał z „Gladiatora 2” to najczęściej oglądany zwiastun w historii Paramount Pictures. Trailer uzyskał aż 180 mln wyświetleń, co niewątpliwie może stanowić zapowiedź sukcesu filmu.
„Gladiator 2” pobił rekord „Top Gun: Maverick”, który dotychczas był jednym z największych przebojów wytwórni – widowisko z Tomem Cruisem w trakcie trzydniowego otwarcia wygenerowało 126,7 mln dolarów tylko w USA, by ostatecznie zarobić aż 1,496 mld dolarów w box office.
Dla porównania, materiał z „Gladiator 2” był oglądany przez 128 mln osób na całym świecie w ciągu pierwszych 24 godzin (Instagram, TikTok, Facebook, YouTube i X), natomiast ujęcia promujące „Top Gun: Maverick” w tym samym okresie uzyskały 75 mln wyświetleń.
„Gladiator 2” zajął pierwsze miejsce wśród trendów na X i drugą lokatę na liście trendów w wyszukiwarce Google w Stanach Zjednoczonych w ciągu 24 godzin od publikacji efektownych scen z udziałem Pedro Pascala, Denzela Washingtona oraz Paula Mescala.
Nie jest sekretem, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na marketing różnorodnych projektów i w znacznym stopniu napędzają ich popularność. Jeśli więc Paramount nie zaliczy dużej wpadki w kolejnych etapach kampanii reklamowej, to 15 listopada „Gladiator 2” może rozbić bank.