Hit PlayStation inspiracją dla Star Wars Outlaws. Reżyser gry chwali dzieło Sucker Punch
Wielu twórców bardzo często inspiruje się innymi grami. Reżyser Star Wars Outlaws zdradził, które produkcje zrobiły na nim ogromne wrażenie i pomogły mu podczas tworzenia nadchodzącej premiery.
W Star Wars Outlaws Ubisoft chce odejść od części mechanik, które pojawiały się w ich grach przez wiele lat. Nie będziemy musieli na przykład wspinać się na wysoko położone punkty, aby odkryć nieznany teren. Reżyser gry powiedział również, które produkcje stały się dla niego inspiracją podczas prac nad Outlaws.
Serwis GamesRadar wyczuł pewne podobieństwo między Star Wars Outlaws a Red Dead Redemption 2. Zapytany o to Julian Gerighty stwierdził, że otwarty świat był wzorowany na Ghost of Tsuhima, hitowej gry Sony z 2020 roku.
To bardzo interesujące, ponieważ moim największym punktem odniesienia było Ghost of Tsushima, które jest bardziej inspirowane Kurosawą niż Zachodem. Red Dead Redemption jest fenomenalne, ponieważ traktuje świat jako świat, nie jako listę kontrolną czynności, które są często powtarzane. To co uwielbiam w Ghost of Tsushima, to czystość i klarowność roli gracza i skupienie się na niej. Wszystkie te elementy: historia, świat, postać, doskonale do siebie pasują, a rozgrywka jest najważniejsza. To wizja bycia samurajem ninja w Japonii.
W Star Wars Outlaws oczywiście nie wcielimy się w samuraja, ale w banitę. Sama idea jest jednak dość podobna. Czy inspiracje przyniosą faktyczny powiew świeżości, który jest bardzo Ubisoftowi potrzebny? Przekonamy się już po premierze (30 sierpnia).
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Outlaws.