HDR już nikogo nie obchodzi? Kolejna duża gra po Black Myth: Wukong bez natywnego wsparcia dla HDR
HDR znudziło się wydawcom? Na to wygląda, bo kolejna duża nowość jest kompletnie pozbawiona natywnego wsparcia dla tego trybu obrazu.
Najpierw mieliśmy do czynienia z przypadkiem Black Myth: Wukong, a teraz z Warhammer 40,000: Space Marine 2. To kolejna duża gra, która podbija rankingi sprzedażowe, która jest w ogóle pozbawiona wsparcia natywnego dla wyświetlaczy z trybem HDR.
Wcześniej wielokrotnie pisaliśmy o bardzo słabej implementacji HDR w Starfield (a w zasadzie de facto o braku takiego trybu w grze Bethesdy). Po macoszemu HDR potraktowało nawet Sony w swoim exclusivie, co wywołuje spore zdziwienie. Chodzi o właśnie wydanego Astro Bota, w którym kontrast obrazu pozostawia sporo do życzenia w kiepskim HDR.
Takie postępowanie wydawców chyba już nikogo nawet specjalnie nie obchodzi. Redakcje pokroju Digital Foundry w swoich analizach nawet nie skomentowały faktu, że w Black Myth: Wukong czy Space Marine 2 brakuje trybu HDR, więc pewnie to już nasza "nowa normalność" w branży gier, do której trzeba się po prostu przyzwyczaić.