Silent Hill 2 odkrywa swoje tajemnice! Twórcy zdradzają, jak miasto strachu ożywa w remaku
Bloober Team, studio odpowiedzialne za remake Silent Hill 2, opublikowało nowy dziennik deweloperski, w którym twórcy dzielą się szczegółami na temat kultowego miasta grozy.
Mateusz Lenart, dyrektor kreatywny projektu, podkreśla wyjątkowość Silent Hill jako lokacji, która zmienia się w zależności od osoby, która do niej trafia.
Rafał Pietryszyn, główny projektant poziomów, zwraca uwagę na niezwykłą rolę samego miasta, które funkcjonuje niemal jak osobna postać w grze. Przestrzeń miejska ma być żywym odbiciem emocji i lęków osób, które się w niej znajdują. Ta koncepcja znalazła swoje odzwierciedlenie w projekcie poziomów, które dostosowują się do psychologicznego stanu bohaterów.
Polski zespół deweloperski przykłada szczególną wagę do detali i dostępności. Olga Smarzyńska, projektantka gry, podkreśla bogactwo opcji dostosowania rozgrywki do indywidualnych preferencji graczy. Studio zadbało również o funkcje ułatwiające rozgrywkę osobom z niepełnosprawnościami.
Wysiłki Bloober Team zdają się przynosić oczekiwane rezultaty - remake Silent Hill 2 w ciągu pierwszych trzech dni od premiery znalazł milion nabywców. To imponujący wynik, który potwierdza, że studio podołało trudnemu zadaniu odświeżenia kultowej produkcji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Silent Hill 2 (Remake).