It Takes Two cały czas cieszy się popularnością, a świetne liczby notuje też A Way Out

Hazelight Studios, znane z tworzenia niezapomnianych kooperacyjnych doświadczeń, właśnie wypuściło swoją najnowszą grę Split Fiction, ale wygląda na to, że ich wcześniejsze tytuły wciąż cieszą się niesłabnącą popularnością. Studio Josefa Faresa nie tylko dostarcza nowe produkcje, ale też konsekwentnie umacnia swoją pozycję w branży dzięki ogromnej sprzedaży starszych gier.
Jak ujawnił sam mężczyzna w rozmowie z Washington Post, It Takes Two osiągnęło już zawrotne 23 miliony sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, a wcześniejsze A Way Out może pochwalić się wynikiem 11 milionów. To imponujące skoki względem poprzednich raportów - jeszcze w październiku zeszłego roku It Takes Two miało na koncie 20 milionów, a w czerwcu A Way Out przekroczyło 9 milionów. Wygląda więc na to, że oba tytuły przeżywają drugą młodość, najpewniej za sprawą sukcesu ich duchowego następcy.
Samo Split Fiction także wystartowało z dużym impetem. Choć EA i Hazelight nie podały jeszcze oficjalnych wyników sprzedaży, wiadomo, że gra przyciągnęła ponad 197 tysięcy jednoczesnych graczy na Steamie - to ponad dwa razy więcej niż kiedykolwiek udało się osiągnąć It Takes Two. Wygląda więc na to, że Hazelight Studios ponownie dostarczyło hit, który na długo zostanie w pamięci graczy.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Split Fiction.