God of War z systemem RPG, nową kamerą oraz bez loadingów - mamy nowe szczegóły

Gry
4904V
God of War z systemem RPG, nową kamerą oraz bez loadingów - mamy nowe szczegóły
Roger Żochowski | 15.06.2016, 03:36

W Los Angeles trwają właśnie targi E3, a to oznacza, że w najbliższych dniach do Sieci trafią kolejne konkrety na temat zaprezentowanych gier. Nowe God of War nie jest tu wyjątkiem. 

Wygląda na to, że więź Kratosa z synem będzie rozwijana nie tylko w sferze emocjonalnej, ale również gameplaye’owej. W God of War bezpośrednią kontrolę będziemy mieli wprawdzie tylko na Kratosem, jednak w niektórych momentach staniemy przed szansą biernego pokierowania ruchami jego syna. Co więcej wraz z rozwojem gry będziemy ulepszać nie tylko Boga Wojny, ale również młodego.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na padzie zawsze będzie dostępny jeden przycisk przypisany do dzieciaka. Jego przeznaczenie będzie zmieniało się w zależności od kontekstu. Mały będzie mógł czynnie dołączyć do walki, a także pomoże w rozwiązywaniu różnych puzzli i zagadek. Taka współpraca pozwoli urozmaici gameplay i nasuwa nieco skojarzenia z The Last of Us.

Kratos będzie też uczył swojego syna nowych umiejętności. W demie pokazywał mu choćby jak polować za pomocą łuku. Cieszy fakt, że cała gra nie zostanie w żaden sposób sztucznie podzielona. Nie uświadczymy ani loadingów ani czarnych ekranów pomiędzy przejściami z jednej lokacji do drugiej. W przeciwieństwie do poprzednich gier z serii God of War, kamera nie będzie statyczna lecz pokaże akcję zza ramion Kratosa. Będziemy mogli nią swobodnie obracać za pomocą prawego analoga.

Choć w grze nie uświadczymy otwartego świata z prawdziwego zdarzenia, God of War już teraz pełen jest ukrytych ścieżek, tajnych zakamarków i przedmiotów do zebrania. Podczas zamkniętej prezentacji, na której znalazł się dziennikarz IGN, Kratos odnajdywał wiele rzemieślniczych zasobów, pancerzy i statuetek. W produkcji nie zabraknie bowiem rozbudowanego systemu RPG, który jednak zostanie omówiony w kolejnych miesiącach.

"W God of War Kratos uczy swojego syna jak zostać bogiem, a jego syn uczy go jak być znów człowiekiem" - powiedział Cory Barlog, reżyser gry. Mimo iż jakiś czas temu seria mi się mocno przejadła, czuć tu powiew świeżości. I ja to w takiej formie jak najbardziej kupuję.

Źródło: http://gematsu.com/2016/06/god-war-rpg-systems-load-screens

Komentarze (106)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper