Świeże informacje o Horizon: Zero Dawn - opcje dialogowe, zwiedzanie budynków
Prezentowana w trakcie E3 2016 rozgrywka z naprawdę imponowała i chyba nie znalazł się nikt, kto by przesadnie marudził na to co szykuje dla nas Guerrilla Games. Warto podsumować przy okazji, czego dowiedzieliśmy się podczas imprezy w LA.
Jeśli jeszcze nie oglądaliście rozgrywki z Horizon: Zero Dawn, to odsyłam was do poprzedniego newsa. A jeśli już zaliczyliście prezentowane na E3 2016 materiały to jedziemy z podsumowaniem ujawnionych informacji przez Hermana Hulsta i Jeroena Rodinga (współzałożyciel Guerrilla oraz Community Manager):
- Wybory podczas dialogów będą wpływać na pewne aspekty zabawy. Nie zmienimy drastycznie świata poprzez konwersacje. Będzie można natomiast wpływać na sytuacje zagrożenia życia różnych postaci poprzez wybór opcji dialogowych.
- Poprzez dialogi można inicjować zadania poboczne.
- Nawiązania role-playowe w Horizon nie opierają się o statystyki. Chodzi raczej o rozbudowywanie umiejętności Aloy przez drzewko skilli.
- Istotnym elementem rozgrywki jest skanowanie maszyn, rozpoznawanie ich słabych punktów oraz samodzielne tworzenie narzędzi, które pozwolą lepiej stawiać im czoła.
- Aloy znajduje się w stanie banicji z pewnego plemienia. Dziewczyna jest wyrzutkiem od dziecka.
- Plemię z którego wywodzi się Aloy jest bardzo ksenofobiczne i stara się nie kontaktować z innymi społecznościami.
- Aloy będzie spotykać w trakcie rozgrywki inne plemiona, ale autorzy nie chcieli powiedzieć nic więcej na ten temat.
- Deweloperzy zapewniają, że będziemy eksplorować wszystkie części sandboksowego środowiska - również zamieszkałe przez ludzi osady i wnętrza budynków.