Nowy silnik graficzny dla ME2 (PS3)
Wczoraj BioWare wypowiedziało się w sprawie online'owego multiplayera w Mass Effect 3. Dziś natomiast dowiadujemy się ciekawej rzeczy na temat silnika Mass Effect 2. Oczywiście chodzi o wersję na PS3.
Wczoraj BioWare wypowiedziało się w sprawie online'owego multiplayera w Mass Effect 3. Dziś natomiast dowiadujemy się ciekawej rzeczy na temat silnika Mass Effect 2. Oczywiście chodzi o wersję na PS3.
Okazuje się, że Mass Effect 2, w wersji dla konsoli SCE, może w znaczącym stopniu różnić się od xboksowego pierwowzoru. Gra będzie bowiem hulać nie na starym silniku graficznym, tylko na dopracowanej i przemodelowanej technologii, którą BioWare wykorzystuje aktualnie przy tworzeniu trzeciej części gwiezdnej sagi.
"Stworzyliśmy ten silnik specjalnie dla Mass Effect 3 i przy okazji użyliśmy go do zrobienia Mass Effect 2 na PS3. Wzięliśmy więc zawartość gameplayową, fabułę i wszystkie inne charakterystyczne cechy Mass Effect 2 i wrzuciliśmy je do silnika graficznego Mass Effect 3. To właśnie dostaną właściciele PlayStation 3" - powiedział Jesse Houston z BioWare.
Już niedługo będziemy mieli okazję przekonać się, jak dobrze ME2 działa na silniku graficznym stworzonym na potrzeby ME3. Za kilka dni na PSN pojawi się demo drugiego "Efektu Masy"!