Techland przejmuje markę Pro Evo - nowy wydawca już oficjalnie

Gry
3881V
Techland przejmuje markę Pro Evo - nowy wydawca już oficjalnie
Roger Żochowski | 26.08.2016, 12:43

Dość niespodziewanie Techland przejął dystrybucję słynnej serii Konami na polskim rynku. Jeszcze nie tak dawno pewne było, że wydaniem najnowszej odsłony Pro Evo zajmie się cdp.pl, ale sytuacja zmieniła się jak w kalejdoskopie.

Jest to dość zaskakująca wiadomość, gdyż do tej pory nic nie wskazywało na to, że dystrybutor może się zmienić zwłaszcza, że cdp.pl organizował niedawno mistrzostwa polski w Pro Evo na stadionie Legii, a wcześniej podobna impreza odbyła się z rozmachem na Stadionie Narodowym w Warszawie. Plotki o tym, że Techland dogadał się w trakcie tegorocznego gamescomu z Konami chodziły po Sieci od kilku dni, ale dopiero teraz dostaliśmy oficjalną notkę prasową. Nie jest to pierwsza taka zmiana w ostatnich latach. Przed cdp.pl marką zajmowała się firma Galapagos. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Techland planuje różne działania mające na celu promocję marki w Polsce, ale o szczegółach dowiemy się zapewne w najbliższych miesiącach. Miejmy nadzieję, że tytuł zostanie w końcu zlokalizowany. Do tej pory seria doczekała się polskiego komentarza tylko raz, ale lokalizacja z głosami Romana Kołtonia i Mateusza Borka, którą lata temu robił CD Projekt, była bardzo słaba. 

Techland zachęca do zakupu tegorocznej edycji gry wspominając o ekskluzywnych umowach, jakie Konami zawarło z takimi klubami jak FC Barcelona czy Liverpool. 

Konami zawarło z FC Barcelona umowę o Partnerstwie Premium, które zapewni firmie szeroki dostęp do gwiazd klubu. Reklamy Konami będą obecne na stadionie Camp Nou, deweloper otrzyma również ekskluzywne prawa do przeniesienia legendarnego obiektu Barcelony do serii PES, poczynając od PES 2017, oraz wszystkich tytułów związanych z marką PES, również na platformy mobilne. Jako „Oficjalny partner Liverpool FC” Konami będzie miało również dostęp do gwiazd brytyjskiego zespołu. Seria PES słynie z dbałości o szczegóły i realizm. To w połączeniu z systemami Team ID i Player ID sprawi, że Liverpool FC w grze będzie w pełni oddawał indywidualny styl zespołu i jego zawodników. Odwzorowane zostaną również stroje, stadion Anfield – prawdziwa ikona brytyjskiego futbolu, oraz poruszający hymn klubu „You’ll Never Walk Alone”. Ogłoszona na targach gamescom umowa partnerska z Borussią Dortmund jest ostatnią z kilku i zapewni bliską współpracę Konami z niemieckim klubem, by ten był wiernie oddany w PES 2017 i kolejnych odsłonach serii.

Premiera Pro Evolution Soccer 2017 odbędzie się 15 września. Gra dostępna będzie na konsolach PlayStation 4 i Xbox One w cenie 259,90 zł, a także na konsolach poprzedniej generacji (PlayStation 3, Xbox 360 – w cenie 199,90 zł) oraz na komputerach PC (199,90 zł).  

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Pro Evolution Soccer 2017.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper