W Tomb Raidera na PS4 Pro zagramy... w trzech różnych konfiguracjach graficznych
Nie jestem wielkim zwolennikiem grania na PC, a już tym bardziej bawienia się ustawieniami graficznymi. Wygląda jednak na to, że wraz z nadejściem PS4 Pro i konsolowcy dostaną wybór.
Jeden z przedstawicieli Crystal Dynamics podczas wywiadu przeprowadzonego po konferencji Sony zdradził, że w Rise of the Tomb Raider odpalonym na PS4 Pro dostaniemy aż trzy ustawienia związane z grafiką.
- tryb 4K, w którym będziemy mogli cieszyć się wysoką rozdzilczością, jednak niektóre efekty zostaną stonowane, aby wszystko chodziło jak trzeba
- tryb 1080p, gdzie jak sama nazwa skazuje tytuł śmigał będzie w 1080p i powyżej 45 klatek na sekundę. W porywach do 60. W tym trybie możemy liczyć na większą liczbę efektów graficznych niż w 4K
- tryb 1080p działający w stałych, zablokowanych 30 klatkach. W wersji tej wszystkie bajery graficzne ustawione zostaną na maksymalne obroty
Jak można się spodziewać nie jest to pierwsza i ostatnia gra, która zaoferuje podobne opcje. Tym samym gracz będzie mógł dopasować swoje preferencje co do wyświetlanej grafiki. Czasy, w których wrzucaliśmy płytkę do konsoli i cieszyliśmy się grą już dawno odeszły do lamusa, ale trzeba przyznać, że dla konsolowej braci będzie to nowe doświadczenie. Nie wspominając o recenzentach, którzy teraz będą mieli za zadanie sprawdzić grę w każdym z trybów. Ciężkie czasy panie, ciężkie...
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia i filmiki z ostatnich przygód Lary pochodzące z wersji na PS4 Pro.