Mass Effect: Andromeda. Koniec z "oczami kobry". Kolejne porównanie wyglądu postaci po patchu

Gry
1902V
Mass Effect: Andromeda. Koniec z "oczami kobry". Kolejne porównanie wyglądu postaci po patchu
Bartosz Dawidowski | 07.04.2017, 11:58

Wojciech pisał już wczoraj, że oprócz wyeliminowania wielu bugów Mass Effect: Andromeda doczekało się również kosmetycznych poprawek. Gracze tworzą kolejne graficzne porównania, jak ulepszono twarze bohaterów.

Teoretycznie nie był to może ogromny problem, ale wielu graczy mimo wszystko nie mogło pogodzić się z tym, jak wyglądały twarze postaci w Mass Effect: Andromeda w momencie premiery.

Dalsza część tekstu pod wideo

Duże zmiany w patchu do Mass Effect: Andromeda

Okazuje się, że wystarczyło nałożyć cieniowanie i lepsze refleksy świetlne na gałki oczne postaci oraz wzbogacić ich tęczówki, by facjaty bohaterów nabrały innego, bardziej wiarygodnego charakteru. Koniec z "oczami Kobry" - wreszcie zaczęło to odpowiednio wyglądać. W grze, w której godzinami wpatrujemy się w twarze konwersujących postaci z pewnością jest to pożądana zmiana.

Zmiany do Mass Effect: Andromeda wprowadziła aktualizacja 1.05. Dla przypomnienia tak wygląda pełna lista modyfikacji w tym patchu:

  •     Poprawiono rozmieszczenie samouczka
  •     Zmiany zrównoważenia gry jednoosobowej: skrzynki z amunicją, pancerze, uzbrojenie, Nomad, profile, ataki i system awansów
  •     Zmiany zrównoważenia trybu online: broni, osłon i wrogów
  •     Dodano opcję pominięcia sekwencji autopilota, która pozwala na szybsze przemieszczanie się po mapie galaktyki
  •     Poprawiono logikę, ustawienia czasowe i ciągłość stosunków z innymi postaciami i wątków fabularnych
  •     Poprawiono synchronizację warg i zachowanie twarzy podczas rozmów, włącznie z lokalizowanymi dialogami
  •     Usunięto różne problemy z kolizjami
  •     Usunięto błędy powodujące brak muzyki lub dialogu albo odtworzenie niewłaściwego pliku
  •     Poprawiono przekomarzanki członków oddziału, które czasem nie uruchamiały się na planetach
  •     Usunięto błąd uniemożliwiający w określonych warunkach uzyskanie dostępu do interfejsu konsoli Porzuconych po kilku nieudanych próbach złamania szyfru
  •     Czasami po zwerbowaniu Dracka szybka podróż jest zablokowana, dopóki gracz nie wczyta zapisu stanu gry
  •     Usunięto błąd powodujący okresowe zablokowanie postaci gracza na początku pozy Szarży biotycznej
  •     Usunięto błędy związane z niektórymi zapisami stanu gry
  •     Usunięto błąd sprawiający, że przedmioty w trybie online czasami funkcjonowały niewłaściwie
  •     Poprawki streamingu i stabilności
Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper