Insomniac mierzy wysoko
Kolejny interesujący wpis podesłał nam Paweł Musiolik: Każdy wie, że Sony posiada pod swoimi skrzydłami studia, które potrafią dużo wycisnąć z PS3. Ostatnio Naughty Dog pokazało, co to znaczy poznać architekturę konsoli, tworząc graficzny majstersztyk: Uncharted 2. Teraz chyba kolej na studio Insomniac, które ostatnimi czasy "wypluło" kolejną odsłonę serii Ratchet & Clank. W wywiadzie dla portalu VideoGamer.com, James Stevenson (Insomniac Senior Community Manager) przyrównał tworzone przez nich gry do jazdy na rowerze, ich pierwsze 3 gry były jak to określił "nauką jazdy", a dopiero nowy Ratchet pozwolił do końca poznać PS3. James dodał także:
"Po pierwszym, drugim i trzecim roku życia konsoli, nadchodzi kolejny, ten najciekawszy. Wreszcie wiemy jak jeździ się na rowerze, teraz możemy zacząć wykonywać na nim sztuczki."
Jak widać, nadchodzi dla nas graczy wspaniały okres, bowiem większość firm 'second party' okiełznało znacznie tajniki PS3 i mogą się skupić na dopieszczaniu gier do maksymalnego poziomu. Edit nariko: Insomniac najwyraźniej poczuł się zbyt pewny siebie, bo w innym wywiadzie dla VideoGamera przypadkiem wyszło na jaw, że jeśli się tylko nadarzy okazja to z chęcią przestanie tworzyć gry na wyłączność Sony:
Kolejny interesujący wpis podesłał nam Paweł Musiolik:
Każdy wie, że Sony posiada pod swoimi skrzydłami studia, które potrafią dużo wycisnąć z PS3. Ostatnio Naughty Dog pokazało, co to znaczy poznać architekturę konsoli, tworząc graficzny majstersztyk: Uncharted 2. Teraz chyba kolej na studio Insomniac, które ostatnimi czasy "wypluło" kolejną odsłonę serii Ratchet & Clank. W wywiadzie dla portalu VideoGamer.com, James Stevenson (Insomniac Senior Community Manager) przyrównał tworzone przez nich gry do jazdy na rowerze, ich pierwsze 3 gry były jak to określił "nauką jazdy", a dopiero nowy Ratchet pozwolił do końca poznać PS3. James dodał także:
"Po pierwszym, drugim i trzecim roku życia konsoli, nadchodzi kolejny, ten najciekawszy. Wreszcie wiemy jak jeździ się na rowerze, teraz możemy zacząć wykonywać na nim sztuczki."
Jak widać, nadchodzi dla nas graczy wspaniały okres, bowiem większość firm 'second party' okiełznało znacznie tajniki PS3 i mogą się skupić na dopieszczaniu gier do maksymalnego poziomu.
Edit nariko: Insomniac najwyraźniej poczuł się zbyt pewny siebie, bo w innym wywiadzie dla VideoGamera przypadkiem wyszło na jaw, że jeśli się tylko nadarzy okazja to z chęcią przestanie tworzyć gry na wyłączność Sony:
"Rzecz jasna nigdy nie stworzymy takich gier jak Resistance czy Ratchet na inną platformę niż Sony, bo do nich należą te marki. Ale jeśli my stworzymy nową markę, to nie stoi nic na przeszkodzie by wydać ją na inny system. Oczywiście jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Sony i możemy zawsze liczyć na ich wsparcie developerskie, niezapominajmy jednak, że my wciąż jesteśmy w pełni niezależnym developerem - zatem jak mawiają nigdy nie mów nigdy. Kto wie co przyniesie nam przyszłość."