Życzenia prosto z piekła
to gra, w którą ostatnie czasy EA pompuje dużą ilość gotówki, głównie w reklamowanie jej. Kampanie są bardzo kontrowersyjne, wpierw odegrany protest katolików, później viral z We Pray, które okazało się elementem kampanii reklamowej tejże gry. Co tym razem przygotowało dla nas EA?
Dante's Inferno to gra, w którą ostatnie czasy EA pompuje dużą ilość gotówki, głównie w reklamowanie jej. Kampanie są bardzo kontrowersyjne, wpierw odegrany protest katolików, później viral z We Pray, które okazało się elementem kampanii reklamowej tejże gry. Co tym razem przygotowało dla nas EA?
W okresie świątecznym firmy mają w zwyczaju składać nam życzenia, Elektronicy postanowili wykorzystać to do zareklamowania 'Piekła Dantego'. Po wejściu na stronę http://www.humanxmastree.com i podaniu daty urodzenia (musimy być pełnoletni), witam nas list, po jego otwarciu możemy wybrać jedną z bombek. Po wybraniu włączy się specjalny filmik, który jest... dosyć oryginalny jak na klimat świąt.
Uważacie taki sposób reklamowania za niesmaczny? Wykorzystywanie symboliki świąt w tak pokrętny sposób to już przekroczenie granicy dobrego smaku, czy jeszcze nie? Co o tym sądzicie?