Sony wprowadza nową markę
to nowy znak towarowy, jaki zarejestrowało Sony. Nie było by w tym nic ciekawego gdyby nie fakt, że dotyczy on naszego podwórka.
Qriocity to nowy znak towarowy, jaki zarejestrowało Sony. Nie było by w tym nic ciekawego gdyby nie fakt, że dotyczy on naszego podwórka.
Zacznijmy od tego, że cała ta inicjatywa wyszła od Sony, a nie od Sony Computer Entertainment, co staje się dość intrygujące, zważywszy na fakt, że wspomniany znak towarowy dotyczy „przenośnym maszyn do gier wideo” oraz „usług związanych z grami, dostępnych za pośrednictwem sieci komputerowej”. Czym więc jest Qriocity, które w wymowie oznacza ciekawość (od curiosity)?
Są różne opinie, ale większość z nich obraca się wokół PSN. Wielu ludzi sądzi, że będzie to jedna z usług płatnego abonamentu, który obejmie dostęp do PSP. Pojawiły się też spekulacje, że jest to zapowiedź nowego modelu PSP, o którym ostatnio dosyć często się mówi. Pewne jest, że Qriocity nie jest wymysłem ostatnich dni, bo Sony już kilka miesięcy temu wykupiło domenę qriocity.com. Na razie pozostają nam niestety tylko domysły.