PSN w Twoim telewizorze...
Jeśli oczekiwaliście, że Sony podczas konferencji na CES 2010 poda jakieś szczegóły na temat Motion Controllera czy płatnego abonamentu, srogo się zawiedziecie. Nie mogło za to zabraknąć pnących się w górę wykresów i prężenia muskułów, które to stały się już stałym elementem na takich imprezach.
Jeśli oczekiwaliście, że Sony podczas konferencji na CES 2010 poda jakieś szczegóły na temat Motion Controllera czy płatnego abonamentu, srogo się zawiedziecie. Nie mogło za to zabraknąć pnących się w górę wykresów i prężenia muskułów, które to stały się już stałym elementem na takich imprezach.
Sony poinformowało, że w ciągu pięciu tygodni (od końca listopada do ostatnich dni grudnia) sprzedało się na świecie blisko 4mln. PS3 (1,7 w USA), co według statystyk daje 78% wzrost względem poprzedniego roku. Kolejne liczby mówią o tym, że na Video Store jest już dostępnych 2,7tys. filmów i 16tys. serialowych odcinków a z PSN pobrano ponad 780mln. plików. Gigant z Tokyo ostro promował swoje usługi sieciowe, które już na dniach mają pojawić się w najnowszych modelach telewizorów z serii Bravia i odtwarzaczach Blu-Ray. Obecny na konferencji Kaz Hirai zaznaczył także, że przy zakupach z wirtualnego sklepu obowiązywać będzie jedno Id i jeden portfel. Nie omieszkano też przypomnieć o nadchodzącej aktualizacji softu, który pozwoli posiadaczom PS3 sprawdzić w akcji filmy i gry stworzone w 3D. I to by było na tyle w kwestii PlayStation na CES 2010. Reszta gadżetów zaprezentowanych przez Sony to już nie nasza bajka.