Koller: niespodzianki dla PSP w 2010
Wiecie, że właśnie dziś mamy 5-lecie obecności PSP na rynku? Dokładnie 24 marca 2005 roku (ile to już czasu?) zadebiutowała kieszonsolka od Sony na rynku amerykańskim, sprzedając się w samych tylko USA w liczbie 17mln sztuk. M.in. z tego powodu przemówił John Koller, dyrektor ds. marketingu sprzętu, wspominając o mających się ukazać, niezapowiedzianych jeszcze grach.
Wiecie, że właśnie dziś mamy 5-lecie obecności PSP na rynku? Dokładnie 24 marca 2005 roku (ile to już czasu?) zadebiutowała kieszonsolka od Sony na rynku amerykańskim, sprzedając się w samych tylko USA w liczbie 17mln sztuk. M.in. z tego powodu przemówił John Koller, dyrektor ds. marketingu sprzętu, wspominając o mających się ukazać, niezapowiedzianych jeszcze grach.
Mamy bogactwo nowych, ekscytujących gier, z których część dopiero zostanie zapowiedziana, debiutując w tym roku, kontynuując tym samym dostarczanie niezrównanej rozrywki, którą znacie i uwielbiacie.
Jest to niejako potwierdzenie wcześniejszych słów Rob'a Dyer'a, który powiedział, że "wielkie, wielkie tytuły zmierzają na PSP" od developerów 3rd party.
Poczekamy - zobaczymy.