Sony na ratunek graczom
Wydłużone godziny pracy centrum obsługi klienta Sony, ustanowienie specjalnych dyżurów w soboty oraz zwiększenie liczby zatrudnionych doradców i konsultantów klienta. W ten oto sposób producent PS3 i PSP chce ułatwić życie posiadaczom systemów marki PlayStation. Inicjatywa godna odnotowania, zważywszy na fakt, że konsole sprawiają problemy również w weekendy. W rozwinięciu treści przeczytacie informację prasową koncernu.
Wydłużone godziny pracy centrum obsługi klienta Sony, ustanowienie specjalnych dyżurów w soboty oraz zwiększenie liczby zatrudnionych doradców i konsultantów klienta. W ten oto sposób producent PS3 i PSP chce ułatwić życie posiadaczom systemów marki PlayStation. Inicjatywa godna odnotowania, zważywszy na fakt, że konsole sprawiają problemy również w weekendy. W rozwinięciu treści przeczytacie informację prasową koncernu.
Centrum Obsługi Klienta PlayStation
w nowych godzinach pracy!
Na życzenie użytkowników produktów Sony Centrum Obsługi Klienta
(0 801 230 000) wydłuża godziny pracy
i zwiększa liczbę konsultantów
Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.
Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-21.00
- w soboty w godzinach 9.00-15.00
Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.