[E3 2010] Gran Turismo 5 (update)
Teraz, kiedy znamy już datę premiery wyczekiwanego Gran Turismo 5, czas na porcję faktów prosto z mających miejsce w Los Angeles targów E3 2010. Wiecie na przykład, że w grze będzie ponad 1000 (!) licencjonowanych fur?
Teraz, kiedy znamy już datę premiery wyczekiwanego Gran Turismo 5, czas na porcję faktów prosto z mających miejsce w Los Angeles targów E3 2010. Wiecie na przykład, że w grze będzie ponad 1000 (!) licencjonowanych fur?
• Przeróżne profesjonalne zawody, jak NASCAR, World Rally Championship, Super GT i więcej.
• Ponad 1000 licencjonowanych wozów.
• Wizualizacja uszkodzeń w czasie rzeczywistym.
• Wyścigi multiplayer do 16 graczy.
• Tryb split screen dla 2 graczy.
• Powraca tryb kariery w pełnej krasie, z mapą świata, licencjonowanymi sprzedawcami samochodów, tuningiem etc. Zacznij prowadzić życie prawdziwego kierowcy!
• Współzawodnicz w znanych trybach, jak Championship Race i doskonal swoje umiejętności z License Tests.
• Gran Turismo TV z wideo zarówno wysokiej, jak i standardowej jakości o tematyce sportów motorowych, transmitowanym przez PSN. Teraz można również eksportować tę zawartość do GT PSP Museum (oczywiście wymagane posiadanie GT w wersji na PSP).
• Photo Mode i Photo Album pozwolą na uchwycenie świetnych akcji w GT, którymi podzielisz się ze znajomymi. Ogromne możliwości, przy uwzględnieniu różnych kątów i lokacji.
• Oprócz wspomnianego wyżej Photo Album, gracz podzieli się ze społecznością swoimi wideo, uploadowanymi na serwis YouTube, przy wykorzystaniu Online Replay Album.
• Możliwość skomponowania własnego soundtracka przy wykorzystaniu muzyki znajdującej się na dysku konsoli.
• Połącz swoje GT PSP z GT w wersji na PS3 aby odblokować auta.
Oryginalny wpis uzupełniamy o informacje nadesłane nam przez jednego z naszych Czytelników - dzięki tomkierz!
• 800 aut ma status "Standard", co oznacza, że są one wzięte z poprzednich części gry (oczywiście ich modele zostały zaktualizowane o nowe tekstury itd.). 200 pozostałych posiada status "Premium" - ich modele będą cechować się m.in. kompletnym podwoziem i wnętrzem, co pozwoli im wykorzystać w pełni fizykę zaimplementowaną w grze. W praktyce oznacza to dachowania, rolowania i inne karkołomne akcje z pełnymi zniszczeniami!
• "Photo travel" umożliwi poruszanie się po lokacjach innych niż sam tor, w celu zdobycia najlepszego ujęcia.
• Znaczące zmiany w trybie online, m.in.: znajomi, monitorowanie postępu ich gry oraz statystyk, komunikator, prywatne wyścigi, a także oglądanie innych wyścigów na żywo z dowolnie wybranej kamery.
A teraz kilka ciekawostek z tematu około GT5:
• Developer pracuje nad skróceniem czasu wczytywania.
• Gra zajmuje już praktycznie całą (dwuwarstwową) płytkę BD.
• Ulepszenia w zachowaniu wirtualnej publiki.
• Auta wyposażono zarówno w światła mijania, jak i długie (!), co ma być przydatne np. podczas wyprzedzania wolniejszego samochodu.
• Wszystkie napisy z toru Nürburgring są w pełni odwzorowane i aktualne.
• Wszystkie auta będą zbierały kurz (!), posiadały klakson i światło wsteczne.
• Wspomniano o dodaniu teamów F1 (jako przykład podano tu Ferrari).
Więcej informacji na temat Gran Turismo 5 już pod koniec sierpnia na europejskich targach gamescom.