Świeże filmy z Vanquish
Po obejrzeniu kolejnych pokazówek czystej rozgrywki z Vanquish jesteśmy już na 100% pewni, iż gra stanowić będzie miodne połączenie dynamiki dzikiej Bayonetty (co nie dziwi, biorąc pod uwagę fakt iż obie gry projektował Shinji Mikami) oraz systemu strzelania wyjętego wprost z Gears of War. Jest jet-pack, prowadzenie ostrzału zza osłon, dosiadanie robotów bojowych, wielki mechaniczny pająk oraz morze efektów specjalnych i rozbłysków. W skrócie więc wszystko to, co konsolowe tygryski lubią najbardziej. Premiera gry w drugiej połowie 2010 roku. Platinum Games, liczymy na hit. Słyszycie?
Po obejrzeniu kolejnych pokazówek czystej rozgrywki z Vanquish jesteśmy już na 100% pewni, iż gra stanowić będzie miodne połączenie dynamiki dzikiej Bayonetty (co nie dziwi, biorąc pod uwagę fakt iż obie gry projektował Shinji Mikami) oraz systemu strzelania wyjętego wprost z Gears of War. Jest jet-pack, prowadzenie ostrzału zza osłon, dosiadanie robotów bojowych, wielki mechaniczny pająk oraz morze efektów specjalnych i rozbłysków. W skrócie więc wszystko to, co konsolowe tygryski lubią najbardziej. Premiera gry w drugiej połowie 2010 roku. Platinum Games, liczymy na hit. Słyszycie?