Krew, proch i latające flaki w Splatterhouse
Jak donoszą nasi szpiedzy z E3, w Splatterhouse krew będzie miała fundamentalne znaczenie dla rozgrywki i nie chodzi tu tylko o aspekty wizualne. To dzięki zebraniu odpowiedniej ilości czerwonej posoki, będziemy mogli przejść niektóre z poziomów, bądź też wykonać jeden z wielu ciosów kończących. Nowe screeny pokazują też, w jaki sposób przyjdzie nam wykorzystać broń palną. Szykuje się sieczka nie mniejsza niż w God of War.
Jak donoszą nasi szpiedzy z E3, w Splatterhouse krew będzie miała fundamentalne znaczenie dla rozgrywki i nie chodzi tu tylko o aspekty wizualne. To dzięki zebraniu odpowiedniej ilości czerwonej posoki, będziemy mogli przejść niektóre z poziomów, bądź też wykonać jeden z wielu ciosów kończących. Nowe screeny pokazują też, w jaki sposób przyjdzie nam wykorzystać broń palną. Szykuje się sieczka nie mniejsza niż w God of War.