Pierwsze info nt. Project Dust
Dwa tygodnie temu Nariko informowała Was o najnowszej produkcji twórcy legendarnego Another World. Project Dust, bo tak brzmi jej tytuł roboczy, najprawdopodobniej ukaże się jedynie w cyfrowej dystrybucji na wiosnę 2011 roku. Eric Chachi już dziś uchylił jednak rąbka tajemnicy odnośnie inspiracji kierujących nim przy tworzeniu projektu.
Dwa tygodnie temu Nariko informowała Was o najnowszej produkcji twórcy legendarnego Another World. Project Dust, bo tak brzmi jej tytuł roboczy, najprawdopodobniej ukaże się jedynie w cyfrowej dystrybucji na wiosnę 2011 roku. Eric Chachi już dziś uchylił jednak rąbka tajemnicy odnośnie inspiracji kierujących nim przy tworzeniu projektu.
Po odbyciu wycieczki wgłąb jednego z aktywnych braci Wezuwiusza i zobaczeniu procesu jego erupcji na własne oczy Chachi dostał "fioła" na punkcie wulkanów. I właśnie o nich traktować będzie Project Dust. Gra umożliwi, podobnie jak chociażby Black & White z PC lub bardziej kultowy Populous, wcielenie się kształtującego rzeczywistość boga. Otrzymamy możliwość zmieniania, rozbudowywania lub niszczenia otaczającej nas połaci terenu. Tym sposobem, jak twierdzi Chachi, będziemy "komunikować się" z wiernymi. By zobrazować cel rozgrywki, zacytuję jedną z wypowiedzi twórcy Another World:
"Project Dust jest jak budowanie zamku z piasku, z tym, że w przeciwieństwie do plaży, tutaj otrzymamy zdecydowanie więcej materiałów "budowlanych". Chociażby wulkaniczną magmę."
Waszym zdaniem brzmi obiecująco?