Premiera Black Ops największą w historii Activision
Gry
366V
Call of Duty: Black Ops
uderzy z wielką siłą.
Call of Duty: Black Ops uderzy z wielką siłą.
Podczas spotkania w sprawie wyników finansowych Activision za drugi kwartał, wydawca zapowiedział, że budżet przeznaczony na marketing nowej odsłony serii Call of Duty znacznie przekroczy zeszłoroczny dla Modern Warfare 2, a także podkreślił świetne wyniki przedsprzedaży.
"Tegoroczne Black Ops zostanie wydany na większej ilości platform niż kiedykolwiek wcześniej, i zaczyna pobijać zeszłoroczne rekordy ustanowione przez Modern Warfare 2 w zakresie przedsprzedaży i skupienia na sobie uwagi konsumentów."
Powiedział Thomas Tippl, COO Activision. Z kolei CEO amerykańskiego wydawcy, znany i "lubiany" przez graczy Bobby Kotick podał, że będzie to największa inwestycja w 31-letniej historii firmy.
"To jest największa inwestycja, jaką poczyniliśmy w premierę tytułu. Rynek sprzyja bardziej niż kiedykolwiek, baza sprzętu jest większa niż kiedykolwiek."