Crysis 2 i woda na młyn fanbojów - część druga
Nie tak dawno pozwoliłem sobie przytoczyć wypowiedzi jednego z bossów Crytek, który twierdził, iż priorytetem jest dla nich platforma Sony. Dziś z kolei stanowisko w tej sprawie postanowił zająć producent Crysis 2 Nathan Camarillo. I znów dolał oliwy do ognia.
Nie tak dawno pozwoliłem sobie przytoczyć wypowiedzi jednego z bossów Crytek, który twierdził, iż priorytetem jest dla nich platforma Sony. Dziś z kolei stanowisko w tej sprawie postanowił zająć producent Crysis 2 Nathan Camarillo. I znów dolał oliwy do ognia.
"Potężną rzeczą w CryEngine 3 jest to, że jest skalowalny, dzięki czemu można go z łatwością dostosować do poszczególnych platform. W związku z tym posiadacze PlayStation 3 i Xboksa 360 prawdopodobnie otrzymają identyczne jakościowo produkty. I wizualnie, i technologicznie" - mówi Nathan, kontrując tym samym niedawną wypowiedź kolegi ze studia, po czym kontynuuje - "Nie mówimy tutaj o jakichś detalach, ale rezultat będzie podobny na wszystkich platformach. Chcemy najlepszej gry na PC, najlepszej gry na PlayStation 3 i najlepszej gry na Xboksa 360. (...) Mamy dwa naprawdę silne zespoły zajmujące się konsolowymi wersjami, które nieustannie ze sobą konkurują. (...) Może się więc zdarzyć, że wersja na PlayStation 3 będzie przez tydzień czy dwa lepiej wyglądać w trakcie dewelopingu, ale wówczas odzywają się ludzie z zespołu wersji na Xbox 360 - "nie, nie, tak nie może zostać" - i z kolei wyprzedzają pod względem wyglądu i rozgrywki wersję dla PS3. I tak to się cały czas kręci".
Próba uspokojenia rozczarowanych użytkowników konsoli Microsoftu czy rzeczywistny stan rzeczy? A może woda na młyn fanbojów?