City Interactive mierzy wysoko
Sniper: Ghost Warrior, którego port na PlayStation 3 zrecenzowaliśmy w jednym z ostatnich numerów PSX Extreme, mimo wad rozeszło się na światowych rynkach niczym świeże bułeczki. Logicznym jest więc, że producenci przy okazji kontynuacji chcą przejść samych siebie...
Sniper: Ghost Warrior, którego port na PlayStation 3 zrecenzowaliśmy w jednym z ostatnich numerów PSX Extreme, mimo wad rozeszło się na światowych rynkach niczym świeże bułeczki. Logicznym jest więc, że producenci przy okazji kontynuacji chcą przejść samych siebie...
Jak twierdzi Marek Tymiński z City Interactive:
"Chcemy, by Sniper 2 był tytułem "większym" od Sniper: Ghost Warrior, który to sprzedał się w 1.5-milionowym nakładzie. Właściwie to i tak kwestia czasu, aż pierwsza odsłona dobije do 2 milionów sprzedanych egzemplarzy na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Mimo to, naszym celem jest by kontynuacja osiągnęła ten wynik zdecydowanie szybciej. Mamy naprawdę dobry plan wspierania naszej nowej produkcji"
Zakupienie silnika CryEngine 3 pozwoli na dopieszczenie produktu do granic możliwości polskich deweloperów, co zaobserwować mogliśmy w ostatnim publikowanym materiale wideo prezentującym Snipera 2 w akcji. Myślicie, że City Interactive kolejny raz skutecznie wstrzeli się w lubującą się w "cichym" zabijaniu niszę?