Wiarygodne postacie w BioShock Infinite
Ken Levine rzucił ostatnio trochę więcej światła na postać Elizabeth z BioShock Infinite. Jeśli ktoś myślał, że dziewczyna będzie się wpisywać w archetyp księżniczki czekającej na swojego rycerza-wybawcę, to się mylił. Deweloperowi zależy na stworzeniu wiarygodnych charakterów, a nie na powielaniu schematów.
Ken Levine rzucił ostatnio trochę więcej światła na postać Elizabeth z BioShock Infinite. Jeśli ktoś myślał, że dziewczyna będzie się wpisywać w archetyp księżniczki czekającej na swojego rycerza-wybawcę, to się mylił. Deweloperowi zależy na stworzeniu wiarygodnych charakterów, a nie na powielaniu schematów.
W najnowszym wywiadzie Ken Levine podkreśla, że zależało mu przede wszystkim na wytworzeniu wiarygodnej relacji między Bookerem (głównym bohaterem) a Elizabeth.
"Skupiamy się na tym pytaniu: co tak naprawdę tworzy związek między ludźmi? Poświęcanie się sobie - to szybko wytwarza bardzo silny związek emocjonalny. Nie chodzi tylko o przyciąganie dwóch osób ze względu na atrakcyjność fizyczną”.
Twórca zaznaczył, że Booker, Elizabeth i Songbird (stalowy, ogromny ptak, będący strażnikiem Elizabeth) uczestniczą w dziwnej quasi-miłosnej relacji:
"To bardzo tajemnicza relacja. Ludzie będą zaskoczeni związkiem Songbirda z Elizabeth - to skomplikowany stosunek, skąpany w elementach mroku i światła".
Levin podkreślił również, że wierzy w ogromny potencjał PS Vita:
"(...) Najfajniejsze w PS Vita jest to, że urządzenie ma wszystkie najlepsze cechy iPada, w związku z obecnością sterowania dotykowego i ruchowego. Mamy też 2 gałki analogowe... a ja kocham strzelanin. W końcu możesz pograć w shootera, prawdziwego shootera na kieszonkowej konsoli. Wreszcie będę miał coś, na czym pogram w prawdziwe strzelaniny poza domem. To wspaniałe".