Tak powstawały cut-scenki w Resistance 3
Ostatnio przekonaliśny się, jak wyglądać będzie australijska mieścina w Resistance 3. Tym razem deweloperzy odsłaniają kuchnię technologii motion-capture. Możemy zobaczyć jak autorzy radzili sobie z problemem jak najbardziej realistycznej animacji ruchów.
Ostatnio przekonaliśny się, jak wyglądać będzie australijska mieścina w Resistance 3. Tym razem deweloperzy odsłaniają kuchnię technologii motion-capture. Możemy zobaczyć jak autorzy radzili sobie z problemem jak najbardziej realistycznej animacji ruchów.
Wykonanie jednej krótkiej cut-scenki może zabrać dzisiaj kilka dni pracy. Wszystko zaczyna się od zarejestrowania ruchów aktorów poprzez sesję motion-capture. Co ciekawe - aktorzy mogą teraz grać w zespole - system rejestruje ruchy kilku osób jednocześnie. Efekty pracy są również od razu widoczne na monitorze, w postaci prostej animacji 3D, generowanej w czasie rzeczywistym.