Sążny gameplay z Rise of Nightmares

Gry
889V
Sążny gameplay z Rise of Nightmares
Maciej Klimaszewski | 14.08.2011, 16:24
X360 GBA

Dwudziesto dwu minutowe wideo z Rise of Nightmares pokazuje nam początkowy etap gry. Oprócz czystego gameplayu możemy przyjrzeć się jak producent kinectowego koszmaru wykorzystuje sensor ruchu do interakcji ze swoją grą.

Dwudziesto dwu minutowe wideo z Rise of Nightmares pokazuje nam początkowy etap gry. Oprócz czystego gameplayu możemy przyjrzeć się jak producent kinectowego koszmaru wykorzystuje sensor ruchu do interakcji ze swoją grą.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Pierwsze co rzuca się w oczy, to naprawdę paskudna grafika. Ząbki na krawędziach są tak potworne, że można by po nich chodzić, zupełnie jak po schodach. Czyżby Kinect pożerał aż tak wiele zasobów leciwego już sprzętu Microsoftu? Dochodzi do tego fakt, że gra wygląda na średniaka, który ma się sprzedać głównie dlatego, iż pojawi się na Kinecta. Detekcja ruchów nie jest super dokładna, sam deweloper nie potrafi zademonstrować płynnej rozgrywki. Całe te kucanie, wystawianie stopy by iść do przdu i machanie ręką przed ekranem, to nie to o czym marzy użytkownik konsoli rozpieszczony tuzami typu Skyrim, Gearsy 3, czy też Forza 4. 

 

Źródło: własne

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper