Bungie opisuje zmiany w startowej aktualizacji dla Destiny

Gry
1048V
Bungie opisuje zmiany w startowej aktualizacji dla Destiny
Mateusz Greloch | 09.09.2014, 16:36

Standardem w naszej branży stają się aktualizacje, które pojawiają się na serwerach w przeddzień oficjalnej premiery danej gry. Bungie kontynuuje ten trend i niedawno zdradziło ile zajmie aktualizacja, a dziś podzieliło się listą zmian, które wprowadzone zostaną po zaimplementowaniu łatki. Na rewolucję nie ma co liczyć, ale warto zerknąć co się zmieni w naszej ulubionej klasie postaci.

Z najważniejszych zmian warto wspomnieć o:

Dalsza część tekstu pod wideo

Wszystkie klasy postaci:

  • Usunięto ograniczenia co do podklas
  • Dopracowano kolejność odblokowywania umiejętności w drzewkach podklas
  • Zmieniono czas regeneracji umiejętności w zależności od statystyk [Intelekt, Dyscyplina, Siła]
  • Zwinność [Agility] ma teraz większy wpływ na szybkość poruszania postaci.

TITAN

  • Umiejętność Catapult nie nakłada efektu na ekran

Podklasa Striker

  • umiejętność Shoulder Charge zadaje teraz obrażenia łukowe [ARC]
  • Lightning Grenade zadaje teraz o 66% większe obrażenia
  • Bonus od umiejętności Amplify zwiększono z 6% do 10%
  • Umiejętność Flashbang nie będzie działała na przeciwników o statusie Ultra
  • Transfussion posiada teraz 5-sekundowe opóźnienie przed ponownym użyciem
  • Tarcza Juggernaut znika po skoku lub biegnięciu przez ponad 6.5 sekundy.

Podklasa Defender

  • umiejętność Ward of Dawn automatycznie leczy Guardiana po aktywacji.

HUNTER

Podklasa Gunslinger

  • Golden Gun nie przebija się teraz przez tarczę Ward of Dawn
  • Zmniejszono obrażenia wybuchu granatu zapalającego o 18%
  • Chain of Woe dodaje dodatkowe 5,10,15 procent do szybkości przeładowania broni
  • Zwiększono czas trwania wzmocnienia Trance do 15 sekund

Podklasa Bladedancer

  • Zmniejszono o 17% siłę Arcbolt Grenade
  • Razor's Edge ma teraz zmniejszony zasięg i działa wolniej
  • Quickdraw nie wymaga już uderzenia wręcz
  • Blink wyłącza niewidzialność

 

WARLOCK

Podklasa Voidwalker

  • Zmniejszono czas trwania Nova Bomb Vortex, a jego działanie jest teraz wyświetlane u przeciwników
  • Energy Drain ma zwiększone o 10% obrażenia
  • Soul Rip ma zwiększony bonus z 6 do 10 procent.
  • Zmniejszono o połowę obrażenia Vortex Grenade.
  • Surge dodaje bonus dla szybkości przeładowania broni - nie trzeba już zabijać, wystarczy zranić przeciwnika. Zwiększono również bonus do Agility o 33%.

Podklasa Sunslinger

  • Firebolt Grenade ma o 20% zmniejszone obrażenia
  • Flame Shield włącza się po zadaniu obrażeń, a nie jak przedtem - po zabiciu.
  • Solar Grenade ma zmniejszone o 50% obrażenia

Postarano się również o zmianę w balansie broni. Zrezygnowano z kar podczas biegania sprintem - kary były zależne od aktualnie noszonej broni. Możemy teraz nosić 999 sztuk amunicji dla każdej broni. Podczas gry w trybie kampanii, połowa amunicji ze starej broni przejdzie na nową. Oprócz tego osłabiono siłę ognia, celność i stabilność Assault Rifles, wzmocniono Pulse Rifles, Hand Cannons i Snajperki. Nie zapomniano również o pojazdach - czasami nie ładowały się odpowiednie próbki audio, jednak problem ten wyeliminowano. 

W trybie multiplayer zwiększono nagrody za wygraną, by zachęcić ludzi do próbowania tego typu rozgrywek. To samo uczyniono ze Strike'ami, gdzie znacznie zwiększono liczbę Vanguard Marks za ich ukończenie oraz ulepszono bronie, które można zdobywać na niższych poziomach postaci. Raidy otrzymają dwa poziomy trudności, by lepiej rozłożyć poziom pomiędzy graczy.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.

Źródło: Eurogamer.net

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper