Dynamiczne starcia w nowym materiale z Dragon Age: Inkwizycja
Na tegorocznych targach E3 zobaczyliśmy pierwszy, długi pokaz gry . Jedną z cech, która rzucała się było taktyczne podejście do kwestii walki, którą można zatrzymać w dowolnym momencie, by wydać naszej grupie rozkazy.W można jednak grać nie wykorzystując tej funkcji.
Poniższy, niezmącony komentarzem zapis rozgrywki składa się głównie z potyczek w pięknym, zielonym lesie jednej z krain, którą będzie dane nam przemierzać. Grający nie używa pauzy, ale w locie zmienia postacie, których poczynaniami kieruje. Walka przypomina to co możemy zobaczyć w nowoczesnych grach MMORPG.
Musze przyznać, że podoba mi się to co widzę. Walka jest dynamiczna. Taki sposób podejścia do starć odpowiada mi dużo bardziej, niż żmudne zatrzymywanie rozgrywki w celu wydania rozkazów. Potyczki są dynamiczne i mam wrażenie, że satysfakcjonujące. Jak widać, doświadczenia płynące z nowego erpega Bioware mogą być naprawdę różne.