900p w Assassin's Creed Unity nie jest wymuszone specyfikacją słabszej konsoli
Po wczorajszej informacji mówiącej o rozdzielczości 900p przy 30 klatkach na sekundę animacji, na obydwu konsolach obecnej generacji internet zawrzał. Niefortunne określenie starszego producenta gry - Vincenta Pontbrianda, który stwierdził, że decyzja zapadła aby uniknąć dyskusji na ten temat, jest jednak według Ubisoftu błędną interpretacją.
Gracze wpisując w mediach społecznościowych hashtag #PS4NoParity, wyrażali przekonanie, iż wersja gry na PS4 została dopasowana do poziomu, który prezentuje słabsza, jeśli o parametry konsola. Na te zarzuty postanowił jednak zareagować sam wydawca.
Rozumiemy, w jaki sposób słowa Vincenta Pontbrianda zostały źle zinterpretowane. By wyjaśnić sytuację; nie obniżyliśmy jakości grafiki by zrównać się z którymkolwiek systemem na rynku. był tworzony od podstaw na obecną generacją konsol. Przez ostatnie 4 lata tworzyliśmy tak, by osiągnąć potężny poziom jakości, który teraz uzyskaliśmy na Xboxie One, PlayStation 4 i PC. To proces budowania wzwyż, a nie skalowania w dół i jesteśmy dumni mogąc powiedzieć, że osiągnęliśmy go na wszystkich maszynach na rynku.
Tiaaa, a co mają powiedzieć? Przecież nawet jeśli pozbawienie PS4 oprawy, na którą ją prawdopodobnie stać jest faktem, to firma na pewno się do tego nie przyzna. Być może "po cichu" zmieni to łatka, którą deweloper wyda już po premierze. Oficjalne stanowisko firmy macie jednak powyżej.