Kolejne obietnice usunięcia quick-scopingu z serii Call of Duty?
Gry
1333V
Przez wielu uważany za nieczystą metodę gry, quick-scoping pozwala snajperowi momentalnie oddawać celny strzał, jeszcze zanim pojawi się przybliżony obraz z lunety. Obietnice słyszeliśmy już od kilku lat - czyżby Sledgehammer miało w końcu coś z tym zrobić?
Mieli to wyrzucić jeszcze w , zapewniano też o naprawieniu quick-scopingu w , lecz wciąż wielu graczy korzysta z tej opcji w obu produkcjach.
W wywiadzie, którego Michael Condry ze Sledgehammer Games udzielił serwisowi 3news.co.nz, deweloper zapewnił o naprawieniu rozgrywki pod tym względem w :
Haha, cóż, quick-scoping to kontrowersyjna sprawa, jak zapewne wiecie. Spędziliśmy sporo czasu nad odpowiednim zbalansowaniem rozgrywki. [...] Wszystko zależy od definicji quick-scopingu. [...] Powiem tak - snajper nie będzie mocno przesadzoną klasą w stosunku do reszty. Do perfekcji można opanować każdą z klas i dochodzą do tego specjalne umiejętności, działające z poszczególnym rodzajem broni. Perk pozwalający na szybkie wyciągnięcie broni zadziała z karabinem bojowym, ale nie chcesz mieć takiej możliwości w wypadku snajperki, bo to właśnie podstawa quick-scopingu. Poświęciliśmy wiele czasu na dopracowanie klas i myślę, że gra snajperem będzie bardzo satysfakcjonująca, lecz w żadnym wypadku nie będzie on przesadzony w stosunku do reszty.
Pytanie, czy to "nie chcesz" odnosił do decyzji ekipy i zablokowaniu takiego perka dla karabinów snajperskich, a może metoda zostanie dostępna, ale deweloper po prostu jej nie poleca? W końcu wielu graczy obraziłoby się na brak quick-scopingu. Żeby nie było niedomówień, poniżej kontrowersyjna wypowiedź w oryginale:
The ability to quick-draw with an assault rifle is important, but you don’t want to have the ability to quick-draw with a sniper rifle because that lends itself to being a faster, quick-scope model.
Premiera w przyszłym miesiącu, 4 listopada.