Resident Evil 7 - Poradnik. Broń, znajdźki, sekrety, trofea, zakończenia - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Resident Evil 7 - Poradnik. Broń, znajdźki, sekrety, trofea, zakończenia

BROŃ I GDZIE JĄ ZDOBYĆ

Rozbo | 30.01.2017, 12:30

Resident Evil 7 Poradnik - Broń i gdzie ją zdobyć

Wszelkiego rodzaju narzędzia zagłady można zdobyć na różne sposoby. Generalnie część z nich znajdziesz po prostu „z automatu” w trakcie przygody. Innych trzeba szukać na własną rękę, ukończyć grę bądź zapłacić za nie specjalną walutą. W tych wszystkich wypadkach wyjaśnimy w poradniku, gdzie je zdobyć:

Nóż – dostaniesz go w zachodnim skrzydle głównego domu od policjanta. Szczerze mówiąc to marna broń, która mimo wszystko bardziej przydaje się do rozbijania przedmiotów.

Siekiera – dostaniesz ją w swoje łapy w domku gościnnym. Broń prosta jak budowa cepa. Można nią blokować nadchodzące ciosy.

Nóż myśliwski – do znalezienia na drugim piętrze wraku statku. Jest zdecydowanie lepszy od standardowego „kozika”, jednak ponieważ można go znaleźć dopiero w późniejszym etapie gry nie będzie aż tak bardzo przydatny.

Piła tarczowa – zdobędziesz to cacuszko, jeśli uda Ci się przejść grę w czasie poniżej czterech godzin. Co tu dużo mówić? Piła tarczowa tnie aż miło. To bardzo potężna broń do walki wręcz w Resident Evil 7.

Piła spalinowa – niesłychanie potężna piła, którą możesz się posłużyć tylko w trakcie skryptowanej walki z pewnym bossem, chyba że… ukończysz grę na Szalonym poziomie trudności w czasie poniżej sześciu godzin, zbierając jednocześnie wszystkie statuetki Pana Wszędobylskiego. Łatwizna, prawda? Ale jest o co się pocić – odblokowana w ten sposób piła ma nieskończoną ilość paliwa!

Pistolet M19 – dostępny na poddaszu w trakcie prologu, ale później można go znaleźć na łóżku w przyczepie. Będzie zepsuty, więc przyda się zestaw naprawczy. Siedem nabojów w magazynku i całkiem przyzwoita siła ognia.

Pistolet G17 – w zasadzie pierwsza broń palna (nie licząc M19 z prologu), którą dostaniesz w swoje ręce po walce z Jackiem w garażu. Dziesięć nabojów w magazynku, ale siła ognia generalnie słaba.

Pistolet MPM – malutki pistolet z dziesięcioma nabojami w magazynku. Do znalezienia na pierwszym piętrze wraku statku w schronieniu.

M44 Magnum – To cacko zdobędziesz w przyczepie, po wyjściu na dziedziniec. Kosztuje 9 Starożytnych Monet, ale jest wart każdego wydanego grosza. Wali jak armata, choć bardzo wolno strzela. Trzeba też pamiętać o tym, że potrzebuje rzadkiego typu amunicji. Magnum to Residentowy klasyk.

Pistolet Albert-01 – ten elegancki gnat to podarunek pod koniec gry, ale będzie dostępny dla Ciebie na stałe po jej przejściu (będzie czekał w skrzyni z przedmiotami). Magazynek mieści tylko trzy naboje standardowej amunicji pistoletowej, ale ma potężną siłę ognia.

Strzelba M37 – znajdziesz ją w głównym hallu, wetkniętą w ręce posągu. Jest haczyk – gdy weźmiesz strzelbę, posąg uruchamia pułapkę, która zamyka za Tobą drzwi. Aby sobie z tym poradzić, trzeba udać się do piwnicy, na zachód od spalarni. Znajdziesz tam klucz skorpiona, którym z kolei otworzysz drzwi do pokoju babci na piętrze. Jest tam uszkodzona strzelba. Zanieś ją do pomieszczenie z posągiem i zamień oba gnaty ze sobą – wówczas M37 wyląduje w Twoich łapach. Jak to strzelba – ogromna siła ognia, mały zasięg i cztery naboje w komorze.

Strzelba M21 – ten zepsuty shotgun, którego wetknąłeś w ręce posągu w głównym hallu, to tak naprawdę dwustrzałowy, potężny kawał broni, którą będzie można naprawić. Aby po niego wrócić, trzeba najpierw dostać się na poddasze i zdobyć zabawkową strzelbę. Teraz można bez problemu ponownie zrobić podmiankę przy posągu, a zepsutą strzelbę odnowić zestawem naprawczym.

Pistolet maszynowy P19 – można się nim pobawić w trakcie retrospekcji po odtworzeniu jednej z kaset VHS. Będzie też do znalezienia w biurze kapitana na wraku, ale jest zamknięty w szafce, więc trzeba trochę poszwendać się po statku, żeby zdobyć klucz. To przydatna, szybkostrzałowa broń z 64-ma kulami w magazynku, ale trzeba uważać na duży rozrzut. Kosi potworki aż miło.

Zdalne bomby – do dobycia przy odtwarzaniu pierwszej kasety wideo oraz później we wraku statku. Można je przyczepić do podłoża i detonować z odległości albo spróbować przykleić do przeciwnika.

Palnik – to w zasadzie miotacz ognia, do tego bardzo skuteczny na większe grupki wrogów. Korzysta z paliwa. Aby go zdobyć, po dostaniu się na dziedziniec trzeba znaleźć dwie części palnika. Jedna jest w starym domu, na końcu galerii z rzutnikiem, przy wyjściu na zewnątrz, drugą natomiast znajdziesz w szopce na bagnach.

Granatnik – znajduje się w pokoju o nazwie zaopatrzenie, niedaleko centrum monitoringu w głównym domu. Pomieszczenie jest jednak zamknięta. Aby się do niego dostać, trzeba będzie najpierw zdobyć klucz wrony w starym domu, tuż przed ostateczną walką z Maugerite, więc nie obejdzie się bez bactrackingu. Ale warto – granatnik to w zasadzie najpotężniejsza broń w grze, która dostępna jest przy pierwszym podejściu.

Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper