Resident Evil 7 Poradnik - Szalony poziom trudności / zmiany
Jednorazowe przejście gry da Ci dostęp do najwyższego, Szalonego (ang. wersja - Madhouse) poziomu trudności. To prawdziwy survival i – co ważne – nie ogranicza się jedynie do zwiększenia odporności wrogów i zmniejszenia Twojego życia. Zmienia Resident Evil 7 wręcz drastycznie! Oto lista zmian:




- brak automatycznego zapisu – save’y w grze można robić teraz tylko i wyłącznie za pomocą rozsianych w bezpiecznych pomieszczeniach magnetofonów. Hołdując tradycji pierwszych trzech części RE, zapis można zrobić na Szalonym poziomie tylko i wyłącznie na kasetach magnetofonowych, których jest oczywiście ograniczona ilość.
- inne rozmieszczenie przedmiotów – kluczowe przedmioty i amunicja są poukrywane w zupełnie innych miejscach. Podobnie z drzwiami – inne są zamknięte, a inne otwarte w porównaniu do niższych poziomów trudności. Do tego zdecydowanie mniej znajdziesz apteczek i amunicji.
- więcej przeciwników, do tego mocniejszych – zmutowanych kreatur jest teraz znacznie więcej. Do tego są piekielnie odporne (nawet na headshoty) i mogą Cię zabić dwa razy szybciej. Ich rozmieszczenie jest też zupełnie inne.
- więcej starożytnych monet do zebrania – zamiast 18 monet w całej grze jest teraz 33. Trzeba je zbierać, bo przydają się teraz do kupienia pewnych kluczowych przedmiotów, które na zwykłym poziomie były możliwe do odnalezienia w konwencjonalny sposób.