Reklama

Injustice 2 - Poradnik. Fabuła, Multiwersa, Skrzynki Macierzy, Przedmioty, Gildie, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Injustice 2 - Poradnik. Fabuła, Multiwersa, Skrzynki Macierzy, Przedmioty, Gildie, trofea

Postaci SI - przygotowanie do walki i udział w aktywnościach

Rozbo | 25.06.2017, 20:03

Postaci SI - przygotowanie do walki i udział w aktywnościach

Ciekawą i - wbrew pozorom - bardzo przydatną funkcją w grze jest możliwość wyekwipowania i posyłania do walk postaci SI. Może być pomocna przynajmniej w kilku kwestiach, o czym więcej poniżej.

Dla każdej postaci domyślnie przyporządkowanych jest maksymalnie 5 slotów na schemat założonego sprzętu (na początku dostępne 3, kolejne odblokowywane wraz ze zdobywaniem nowych poziomów), dzięki którym można postaciom zakładać różne ciuszki z różnymi właściwościami przydatnymi do różnych sytuacji.

Ale oprócz tego każdy z zawodników ma dostępne również 2 sloty SI. Można w nich zakładać wszystkie z dobytych przedmiotów na tej samej zasadzie, co w przypadku normalnych slotów (czyli jedynym ograniczeniem, jest poziom postaci). Ponadto, można również określić atrybuty naszego wirtualnego fajtera, takie jak CHWYTANIE, NACIERANIE, KOMBOSY, KONTRY, KONTROLA POLA, UCIECZKA. Są dosyć dokładnie opisane w menu tychże atrybutów, więc nie ma sensu się bardziej na ten temat rozpisywać. Dość powiedzieć, że do dyspozycji macie 60 punktów do rozdysponowania pomiędzy te atrybuty. Warto w tym przypadku celować w jedną, maksymalnie dwie cechy, które będą pasowały do specyfiki danej postaci. Dlatego np. w przypadku Green Arrowa, który jest postacią zonującą, o doskonałych atakach dystansowych, warto maksymalizować "Kontrolę pola" lub/i "Ucieczkę". Z kolei szybki Flash, który ma krótki zasięg, ale wiele możliwości kombowania sprawdzi się najlepiej, jeśli damy jak najwięcej punktów w atrybuty "Kombosy" lub/i "Nacieranie"

Tak przygotowane postaci SI można później wykorzystać na kilka sposobów.

Symulator bitwy z SI

W menu Gry wieloosobowej znajduje się podmenu Symulator bitwy z SI. Tutaj możecie atakować SI innych graczy lub bronić się przed nimi. Na początku warto ustalić trzech obrońców, którzy będą się bronili w trakcie ataku postaci innego gracza. Wybierając z kolei opcję "Walka" to my wybieramy spośród graczy, którzy wyznaczyli swoich obrońców i dokonujemy próby ataku.

Starcie odbywa się na zasadzie 3vs3, do dwóch wygranych walk. Zwycięzca otrzyma złotą skrzynkę macierzy, przegrany brązową.

To doskonały sposób na farmienie złotych skrzynek, gdyż starcia odbywają się szybko (można je nawet w trakcie walki przyspieszyć maksymalnie 4-ro krotnie) i zawsze jest spora szansa na dość częste zwycięstwa (zwłaszcza jeśli za przeciwnika wybierzemy postaci z niższym poziomem).

Warto jednak w tym celu w tym trybie wystawiać postaci z maksymalnym poziomem oraz najlepszym założonym sprzętem, choć postaci z niższym poziomem nadal mogą zdobywać tu punkty doświadczenia.

Multiwersa

To miejsce, w którym postaci SI przydadzą się Wam najbardziej. Jeśli chcemy, żeby w naszym imieniu do walki stanęła Sztuczna Inteligencja, wystarczy, że po wyborze Wydarzenia, na ekranie postaci, zamiast zwykły schemat, wybierzemy jeden z dwóch schematów SI.

Drabinkę (lub bossa) spróbuje wówczas zaliczyć nasz wirtualny przyjaciel. Robienie w ten sposób Wydarzeń to świetny sposób na podlevelowanie postaci, jeśli akurat nie mamy na to czasu. Wprawdzie nie odbywa się to w pełni automatycznie, bo wciąż po każdej walce musimy naciskać przycisk zatwierdzający, jednak można to robić niejako w trakcie innych zajęć.

To też dobry sposób na to, by zdobywać nagrody związane z Wydarzeniami. Wprawdzie SI rzadko kiedy udaje się zgarnąć złotą skrzynkę za ilość zdobytych w trakcie walk punktów, jednak gwarantowaną nagrodę zw. z ukończeniem Wydarzenia już dla nas wygra. A to są nie tylko skrzynki, ale i Żetony Przelosowania czy legendarne przedmioty.

No i chyba najważniejsze - SI jest doskonałą metodą na pokonywanie bossów. Szefowie w Multiwersach potrafią być naprawdę solidnie przegięci i ich pokonanie czasem bywa naprawdę bardzo trudne. Postać SI generalnie nieco lepiej sobie z tym radzi. Nie zawsze wygrywa za pierwszym razem, ale w końcu się to udaje. Co ważne, oczywiście warto puszczać na bossa maksymalnie napakowaną postać, z najlepszymi, wynikającymi z założonych przedmiotów statystykami oraz maksymalnym poziomem. Pokonanie bossa Multiwerum to zawsze gwarancja sowitych nagród. Jeśli więc nie dajecie sobie z nim rady, rzućcie do walki swoją postać SI.

Źródło: własne

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper