Akcesoria (dodatki) do broni i sprzęt
Bronie możemy modyfikować znajdowanymi w Królewskim Kanionie akcesoriami, co niekiedy znacząco wpływa na ich możliwości. Oto lista przedmiotów tego typu (w nawiasie podano rodzaj sprzętu):
Celowniki:
- 1x OCH „Klasyczny” (Pospolity). Celownik bliskiego zasięgu.
- 2x OCH „Mocarz” (Rzadki). Celownik bliskiego zasięgu.
- 3x OCH „Strażnik” (Epicki). Celownik średniego zasięgu.
- 1x HOLO (Pospolity). Celownik bliskiego zasięgu.
- 1x-2x Regulowany HOLO (Rzadki). Celownik bliskiego zasięgu z regulowanym przybliżeniem.
- 2x-4x Regulowany HOLO (Epicki). Celownik średniego zasięgu z regulowanym przybliżeniem.
- 4x-8x Regulowany celownik snajperski (Epicki). Celownik snajperski z licznymi poziomami przybliżeń.
- 6x-12x Cyfrowy snajperski wykrywacz zagrożeń (Legendarny). Celownik snajperski z wykrywaniem zagrożeń i cyfrowym przybliżeniem.
- 6x Celownik snajperski (Rzadki). Podstawowy celownik snajperski.
- 1x Cyfrowy wykrywacz zagrożeń (Legendarny). Celownik bliskiego zasięgu z wykrywaniem zagrożeń.
Lufa:
- Stabilizator lufy (Pospolity, Rzadki, Epicki, Legendarny). Niewielka redukcja odrzutu. Im rzadszy rodzaj stabilizatora, tym lepszy efekt.
Magazynek:
- Powiększenie lekkiego magazynku (Pospolity, Rzadki, Epicki). Umiarkowanie zwiększa pojemność magazynków. Im rzadszy rodzaj, tym lepszy efekt.
- Powiększenie ciężkiego magazynku (Pospolity, Rzadki, Epicki). Umiarkowanie zwiększa pojemność magazynków. Im rzadszy rodzaj, tym lepszy efekt.
- Rygiel do strzelby (Pospolity). Niewielkie ulepszenie szybkostrzelności.
Ulepszenia:
- Czok celowniczy (Epicki). Zmniejsza rozrzut pocisków w kompatybilnych broniach.
- Przełącznik ognia (Epicki). Pozwala na wybór trybu ognia w kompatybilnych broniach.
- Przebijacz czaszek (Epicki). Zwiększa obrażenia od trafień w głowę w kompatybilnych broniach.
- Dźwignia naciągu (Legendarny). Skraca czas automatycznego ładowania pocisków w kompatybilnych broniach.
Kolby:
- Standardowa kolba (Pospolity). Przyśpiesza dobywanie broni i redukuje odchylenie przy celowaniu.
- Kolba snajperska (Zwykły). Przyśpiesza dobywanie broni i redukuje odchylenie przy celowaniu.
Sprzęt
Jak widać, w grze występują cztery przedmioty pomocnicze, a jeden przedmiot dzieli się na cztery rodzaje w zależności od częstotliwości jego występowania. Im rzadszy, tym lepszy bonusowy efekt.
- Plecak (Pospolity). Pozwala nosić 2 dodatkowe przedmioty.
- Plecak (Rzadki). Pozwala nosić 4 dodatkowe przedmioty.
- Plecak (Epicki). Pozwala nosić 6 dodatkowych przedmiotów.
- Plecak (Legendarny). Szybkie leczenie i korzystanie z przedmiotów leczących szybsze o połowę. Pozwala nosić 6 dodatkowych przedmiotów.
- Osłona osobista (Pospolity). Pochłania 50 obrażeń.
- Osłona osobista (Rzadki). Pochłania 75 obrażeń.
- Osłona osobista (Epicki). Pochłania 100 obrażeń.
- Osłona osobista (Legendarny). Egzekucje ładują osłony do pełna i pochłania 100 obrażeń.
- Hełm (Pospolity). Mała redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę.
- Hełm (Rzadki). Średnia redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę.
- Hełm (Epicki). Maksymalna redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę.
- Hełm (Legendarny). Skraca czas odnowienia zdolności taktycznej i specjalnej plus maksymalna redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę.
- Osłona leżącego (Pospolity). Ochrona powalonego gracza przed obrażeniami kierunkowymi (maks. liczba obrażeń: 100).
- Osłona leżącego (Rzadki). Ochrona powalonego gracza przed obrażeniami kierunkowymi (maks. liczba obrażeń: 250).
- Osłona leżącego (Epicki). Ochrona powalonego gracza przed obrażeniami kierunkowymi (maks. liczba obrażeń: 750).
- Osłona leżącego (Legendarny). Można dokonać samoopatrzenia. Umiejętność do pojedynczego użycia. Ochrona powalonego gracza przed obrażeniami kierunkowymi (maks. liczba obrażeń: 750).