Omerta - misja główna - Mafia Remake
Kolejne zadanie rozpocznie się w parku. Salieri skapnie się, że wśród jego ludzi jest szpieg. Po rozmowie idź do Vincenza. Odbierz od niego broń i jedź do Biffa. Gdy już się znajdziesz w jego lombardzie, porozmawiaj z nim.
Po konwersacji wróć do pojazdu i jedź w kierunku miejsca, gdzie przebywa Mały Tony. Podejdź do niego w barze, a dowiesz się o czymś bardzo istotnym. Teraz jedź do kolejnego znacznika. Gdy się do niego zbliżysz, Tommy automatycznie zaparkuje wóz. Po chwili będziesz musiał śledzić Franka.
Na górze ekranu pojawi się wskaźnik wykrycia. Musisz postarać się, aby go nie zapełnić, bowiem wtedy misja zakończy się niepowodzeniem. Gdy zauważysz, że Frank się zatrzyma, zrób to samo, nie podjeżdżając do niego. To dosyć prosta metoda, wykorzystywana w wielu tego typu misjach. Szpieg zostanie eskortowany na lotnisko - przed wjazdem do niego skręć w prawo, w wąską uliczkę, aby tam zostawić swój pojazd.
Teraz będziesz musiał udać się do budynku. Przejdź lasem, aby ominąć policjantów. Następnie kieruj się na lewo, aby ominąć oponentów stojących przy frontalnym wejściu. Następnie przez otworzone na oścież drzwi wejść do środka. Od razu skręć w lewo, otwórz kolejne drzwi, przeczytaj leżący przy barze dokument, a następnie ogłusz najbliższego policjanta. Wyjdź drzwiami na zewnątrz, aby podsłuchać Franka.
Teraz poczekaj chwilę, aż dwóch przeciwników skręci w prawo. Przeskocz przez przeszkodę i biegnij w prawą stronę. Zabijaj po drodze oponentów, których spotkasz (trójkę wrogów możesz spalić mołotowem, którego zbierzesz po lewej stronie, przy drzwiach garażowych). Pamiętaj, że nie musisz śpieszyć się do hangaru nr. 5 - Frank nie odleci.
Przy okazji, zbierz dodatkową broń, bowiem strzelba sprawdza się jedynie na bliskie dystanse. Gdy zostanie już mało wrogów, albo będą Cię szukać, na pewno uda Ci się szybko przebiegnąć przez jezdnię i wejść do hangaru, co uruchomi scenę przerywnikową. Nie trzeba więc zabijać wszystkich wrogów, co do jednego. Po rozmowie z Frankiem udaj się do banku, w którym musisz znaleźć księgę rachunkową.
Stojąca przy wejściu kobieta powie Ci, że skrzynki depozytowe są na dole. Udaj się tam korzystając ze schodów. Po drodze weź z krzesła biurowego komiks. Następnie porozmawiaj z pracownikiem, który zaprowadzi Cię do skrzynki Franka. Po tej czynności załączy się filmik przerywnikowy, kończący misję.