The Medium - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Medium - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Mateusz Wróbel | 20.10.2022, 22:15

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Po uwolnieniu duszy Ryszarda ponownie wrócisz do lasu, aby dostać się do "czerwonego domu", o którym wspominał opiekun Lilii. Gdy będziesz na rozdrożach skręć w lewo, aby zebrać pocztówkę i wysłuchać echa przy budce telefonicznej. Potem wróć na główną trasę i skręć w prawo, aby przejść do kolejnej części lokacji. Przy informacji turystycznej znajdziesz kolejną ławeczkę, na której będzie leżała pocztówka.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Idź w prawo, a gdy dotrzesz do drogowskazu skręć w lewo, aby znaleźć pocztówkę (po prawej stronie nic nie ma). Teraz idź naprzód - zejdź na dół, a potem przejdź pod mostem. Po drodze spotkasz nieżyjącego jelenia - zbadaj go i idź dalej. Gdy wespniesz się na górę, spotkasz kolejnego jelenia. Podążaj prosto, a po chwili załączy Ci się filmik przerywnikowy, w którym spotkasz pieska. Zanim udasz się za nim skręć w prawo i zbierz pocztówkę po lewej stronie.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Teraz wróć na drogę i podążaj za czworonożnym kumplem - dotrzesz do malutkiego schronu, w którym znajdziesz przekąskę dla psa, którą musisz wsypać do miseczki na dole. Teraz możesz zbadać ciuchy po lewej stronie lub od razu iść w prawo za psiakiem, który doprowadzi Cię do kryjówki. W namiocie znajdziesz zdjęcie oraz pocztówkę (WAŻNE JEST TO, ABYŚ NIE WCHODZIŁ W INTERAKCJĘ ZE ZGNILIZNĄ FRANCISZKA, BOWIEM POMINIESZ ISTOTNĄ ZNAJDŹKĘ!). Teraz wyjdź z niego i weź kolejną pocztówkę z ławki. Teraz możesz zainteresować się nieżyjącym już człowiekiem.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Gdy to zrobisz ponownie spotkasz paszczę. Będziesz musiał przed nim uciekać - trzymaj cały czas SHIFT i biegnij przed siebie. Nie zwracaj uwagi na przeszkody i przepaście. Jeśli je napotkasz gra automatycznie zmieni świat, w którym się poruszasz, usuwając tym samym przeszkody. Po chwili powinieneś znaleźć się w ruinach. Przejdź przez kamienie - po chwili będziesz musiał przedostać się na drugą stronę terenu za pomocą deski. Gdy Marianna się zachwieje, wciśnij D aby złapała równowagę (jeśli zacznie się przechylać w lewo).

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Teraz skręć w prawo lub zbadaj krawat Jacka znajdujący się w celi na wprost. Gdy znajdziesz się we wnętrzu budowli idź za śladami tajemniczej postaci widocznymi po załączeniu widzenia. Przesuń metalową półkę na bok i przejdź na korytarz, w którym przed chwilą zauważyłeś cień. Teraz wejdź do zalanego tunelu i idź cały czas na wprost. Po chwili ponownie spotkasz paszczę - przeciśnij się przez wyrwę w ścianie, a potem od razu złap betoniarkę i przesuń ją do tyłu, aby zatrzymać potwora.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Teraz otwórz bramę za pomocą przecinaka i idź dalej. Po chwili dotrzesz do generatora i bramy, którą otworzysz po znalezieniu dźwigni. Idź drogą z lewej strony i zabierz kanister leżący przy palecie (nie idź w głąb lokacji, bowiem wtedy zostaniesz zaatakowany przez Paszczę. Wróć do generatora i wlej do niego benzynę (możesz go również załączyć). Teraz udaj się do dalszej części lokacji i wejdź na drewniany mostek. Po odblokowaniu sobie dzięki przecinakowi dalszej drogi wejdź wyżej i przejdź w stronę desek.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Teraz musisz dwukrotnie przejść na drugą stronę utrzymując przy tym równowagę Marianny. Potem będziesz musiał skonfrontować się ponownie z Paszczą. Gdy będzie blisko Ciebie - kucnij i wstrzymaj oddech. Gdy podbiegnie pod murek przed Tobą przejdź za przeszkodę po lewej stronie. Wróg powtórzy tę czynność, a Ty w tym czasie stój nieruchomo. Następnie, gdy znowu się odwróci, podbiegnij pod sznurek widoczny po lewej stronie, aby go przeciąć i odwrócić uwagę wroga - teraz możesz przecisnąć się przez dziurę w ścianie i odpocząć.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Wdrap się na kamienny most i przejdź z lewej strony w stronę skrzyneczki, na której jest dźwignia. Potem powoli idź do przodu i zejdź do miejsca, w którym jest generator. Teraz pchaj go do przodu i wrzuć do wody, aby w końcu uciszyć potwora. Następnie idź naprzód w stronę furtki prowadzącej do tunelu. Dzięki niemu powrócisz do lasu. Tam też spotkasz Smutkę, która zdradzi Ci pewien sekret.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Gdy tylko przejmiesz kontrolę nad Marianną idź w kierunku szopy - na kamieniu po lewej stronie znajdziesz koło od roweru oraz paczkę papierosów, na których widnieje echo. Potem wejdź do wnętrza budynku i obejrzyj stół po lewej stronie. Znajdziesz na nim konika (echo) oraz notatkę zatroskanego. Teraz wejdź do garażu - po lewej stronie, na końcu pomieszczenia, będzie leżał dyktafon (echo), a przy stole - walizka (echo) oraz notatka, która leży na dolnej półce po prawej stronie.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Następnie zbierz lalkę z półki po prawej stronie od wejścia i wyjdź z garażu. Połóż zabawkę na ławce i zaczerpnij energię z kociołka - teraz możesz obejść szopę z lewej strony wdrapując się na wyższą platformę. Zrób to jedynie ciałem ze świata duchów, bowiem ciało prawdziwej Marianny musi pozostać blisko stodoły. Generator szybko się wyłącza, więc ważne jest, aby po załączeniu sprzętu od razu wrócić do ciała Marianny i kliknąć przycisk w środku garażu, a co za tym idzie, podnieść silnik i zebrać lewarek do podnośnika, który otworzy drzwi garażowe.

The Medium - Las, Ruiny, Garaż

Idź w stronę spalonego domu - przed wejściem znajdziesz okruch wspomnienia. Teraz idź za motylkami - obejdź budynek z lewej strony i zainteresuj się kanistrem, aby zdobyć ostatni okruch wspomnienia. Teraz chwyć za zapalniczkę, która leży przed Marianną (do niej również zaprowadziły Cię motyle), aby poznać drugą wizję Tomasza.

Źródło: własne

Komentarze (67)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper