Rainbow Six Extraction - build: operator uzdrawiający
Najlepszy operator i build pod postać uzdrawiającą w Rainbow Six Extraction.
Doc
W drużynie Rainbow Six Extraction potrzebny jest operator, który będzie odpowiadał za leczenie innych. Najlepiej sprawdzi się w tym przypadku Doc, czyli postać dostępna już od pierwszego poziomu postępów - oznacza to, że skorzystać z niego będą mogli wszyscy zainteresowani.
Doc specjalizuje się w leczeniu sojuszników, a także samego siebie. Jego pistolet medyczny zapewnia - początkowo, bo wraz z kolejnymi poziomami operatora wartości te rosną - 15 punktów dodatkowego zdrowia, a więc na jedną turę zastrzyków aż 45 jednostek HP. Sprzęt uzupełnia poprzez skrzynki z nazwą "zdolność". Ponadto, bohater ten potrafi wystrzelić zastrzyk reanimujący powalonego wroga.
Grając jako Doc warto obrać styl rozgrywki, w którym trzymasz się na uboczu. Twoim głównym zadaniem jest leczenie kompanów, a także wspomaganie ich w trakcie ważnych walk. Warto jak najszybciej wyposażyć się w MP5 dostępne od trzeciego poziomu bohatera i założyć do niego tłumik, aby móc działać po cichu.
Do wyposażenia warto włożyć dodatkową paczkę amunicji (ewentualnie drona zwiadowczego), a także granat skanujący lub granat ogłuszający. Dzięki temu świetnie spiszesz się jako wsparcie.
Finka
Interesująco w tej dziedzinie wypada także operatorka Finka. Posiada ona zdolność przypływu adrenaliny, który sprawia, że przez pewien okres czasu (początkowo to 10 sekund) sojusznicy nie mogą zostać powaleni. W dodatku reanimuje powalonych członków drużyny, a gdy my sami leżymy na ziemi, możemy tejże zdolności użyć na sobie i wrócić do akcji. Gdyby tego było mało, aktywowanie tej zdolności zapewnia 20 pkt dodatkowego zdrowia.
Finka to zdecydowanie potężniejszy operator. Gracz, który się na niego decyduje powinien obrać styl rozgrywki, w którym wspomaga swoją ekipę trzymając się w cieniu. Musi mieć również oczy dookoła głowy, bo aktywowanie umiejętności powinno nastąpić wtedy, gdy cały zespół znajduje się w krytycznej sytuacji.
W przypadku broni i wyposażenia - po wbiciu trzeciego poziomu operatorki warto wybrać broń SASG-12, która jest półautomatyczną strzelbą z zaimplementowanym tłumikiem. Pozwoli to na cichą rozgrywkę. Co do gadżetu świetnie sprawdzi się granat skanujący (oznaczający) wrogów w wyznaczonym promieniu. W przypadku wyposażenia wręcz obowiązkowo trzeba wybrać pancerz zmniejszający przyjmowane obrażenia o 20%, a także zapewniający powalenie (a nie od razu śmierć na arenie - w tym przypadku Twoja zdolność zdalnej reanimacji zda się na nic).