Gwint Mag Renegat - Miejsca mocy, ulepszanie, niszczenie, duplikowanie kart, za co odpowiadają żywioły?
Za co odpowiadają miejsca mocy w Gwint Mag Renegat?
Na każdej z plansz w Gwint Mag Renegat trafimy na miejsca mocy. Są one rozłożone w taki sposób, aby wybierając jedną z wielu dostępnych dróg, gracz mógł skorzystać wyłącznie z kilku (nie da się wykorzystać wszystkich żywiołów za jednym podejściem) miejsc mocy. Co jednak najciekawsze, każde źródło odpowiada za coś innego, a poniżej przedstawiamy poszczególne bonusy z korzystania z każdego z nich:
Każdy żywioł może przywrócić 20 punktów energii, więc poniżej już o tym nie wspominamy.
- Czerwony żywioł - Pozwala usunąć niepotrzebną kartę z talii (czyli taką, której nie potrzebujesz, a zajmuje Ci niepotrzebnie miejsce).
- Zielony żywioł - Podwaja moc bazową wybranej przez Ciebie karty (zdrowie) o 3 jednostki.
- Żółty żywioł - Transformuje wybraną kartę na innego bohatera.
- Niebieski żywioł - Duplikuje wybraną kartę.
To, na co się zdecydujesz, zależy od Ciebie. Polecamy natomiast nie niszczyć na początku rozgrywki (na pierwszych mapach) kart przy czerwonym miejscu mocy, a zamiast tego zdobyć dodatkowe 20 punktów energii. Twoja talia początkowo nie jest wypchana bohaterami, więc nie warto się ich pozbywać.