Saints Row - Klauzula o zakazie konkurencji
Opis misji "Klauzula o zakazie konkurencji" w Saints Row.
Po zniszczeniu grupy Idoli zadzwoń do Neenah, a dziewczyna zaprosi Cię na wielką imprezę. Podejdź do kościoła i obejrzyj scenkę, podczas której okaże się, że firma Marshall ma zamiar przejąć kontrolę nad świętymi. Po zabiciu przedstawiciela korporacji jedź do znacznika, gdzie spotkasz kolejnych funkcjonariuszy prawa.
Przed siedzibą Marshallów zabij dokładnie trzech dowódców. Znajdują się oni przed wejściem do lobby, choć niektórzy mogą dopiero podjechać na miejsce dzięki opancerzonym wozom. Korzystając z pomocy innych świętych, wyeliminuj ich i wejdź do wnętrza budynku.
Tutaj również znajdziesz masę zwykłych ochroniarzy. Dopiero z windy wyjdzie mini-boss, ale dzięki współpracy z rekrutami, nie będzie on stanowił dla Ciebie żadnego problemu. Po zabiciu go wejdź do windy i jedź na wyższe piętra. Gdy mechanizm się zatrzyma, wyjdź na zewnątrz i zacznij eliminować wrogów.
Nie będziesz mógł od razu spotkać się z Atticusem, więc idź przez klatkę schodową do góry. Na kolejnym piętrze wyeliminuj najpierw snajperów - rozpoznasz ich po zielonych laserach. Jeśli masz karabin snajperski, to warto użyć go teraz. Potem biegnij na górę, gdzie znajdziesz laboratorium. Potrzebujesz do uruchomienia systemu karty dostępu. Jak się okaże po sprawdzeniu boksów i biurek, niczego tutaj nie znajdziesz.
Po każdym wejściu w interakcję z jakimkolwiek biurem rozpoczniesz walkę z nieprzyjaciółmi. Dopiero po trzeciej fali wrogów jeden z nich upuści na ziemię kartę dostępu, co zostanie zaznaczone specjalnym znacznikiem. Zabierz dokument i wróć do Eliego, a potem skorzystaj z windy. Na kolejnym piętrze znajdziesz mini-bossa z bardzo ciężkim pancerzem.
Aby go pokonać, musisz być bardzo cierpliwy. Nie zadasz mu jakichkolwiek obrażeń przez trzy fale strzelania z shotguna - ukryj się gdzieś za jakimś obiektem i poczekaj, aż na jego plecach odpalą się dwie antenki ze zbiornikami. Strzel w nie, a dwa zbiorniki na plecach nabiorą innego koloru - strzelaj w nie, a zadasz wrogowi obrażenia. Powtórz tę czynność za drugim razem. Wyczekaj, aż pojawią się na jego plecach raz jeszcze czułe punkty, zniszcz je, a potem obiegnij od tyłu oponenta i strzel w zielone zbiorniczki. Po zabiciu oponenta jedź windą na szczyt siedziby Marshallów.
Okaże się, że Atticus uciekł. Nawiąż współpracę z Myrrą Star, a misja dobiegnie końca.