Saints Row - Warownia Krakena: Sygnał Piaskowej Burzy i Feniksa
Przedsięwzięcie Warownia Krakena w Sainst Row.
Jedną z misji głównych, której możesz się podjąć, jest ta o nazwie "Pustynna rada". Wykonujesz ją wspólnie z Eli, któy wprowadza Cię do alternatywnego świata w grze role-play. Po jej ukończeniu i zdobyciu upragnionych taśm będziesz mógł, z poziomu siedziby w kościele, rozpocząć biznes Warowni Krakena. Musisz ją wybudować, jeśli chcesz również kontynuować wątek z Elim i jego grą.
Po wzniesieniu konstrukcji jedź na zachód mapy i zniszcz dwa sygnały:
Sygnał Piaskowej Burzy
W tym miejscu musisz zapalić ognisko. Nie jedź od razu do innego celu, a poczekaj cierpliwie na telefon, który sprawi, że na arenie pojawi się naprawdę sporo wrogów. Wyeliminuj ich, a klan Piaskowej Burzy zauważy Twoją obecność. Porozmawiasz nawet z jego przedstawicielem.
Sygnał Feniksa
Następnie jedź do frakcji Fenix. Podobnie, jak poprzednio, aktywuj sygnał i poczekaj na mistrza gry. Przedstawiciele tej frakcji zaraz zjawią się na kontrolowanym przez nich terenie, więc pozbądź się ich. Tym razem uważaj jednak na pociąg przy torach - gdy usłyszysz trąbienie, zejdź z nich, aby nie zostać potrąconym.
Po wygranym starciu odezwie się do Ciebie... Gwen, która zaprosi Cię do swojego fortu. Postać automatycznie odmówi, więc udaj się do mistrza gry znajdującego się w centrum przedsięwzięcia. Po krótkiej rozmowie z nim zakończysz to przedsięwzięcie i będziesz mógł wziąć udział w misji głównej od Eliego o nazwie: Jeździec Biesa.