Cyberpunk 2077 Widmo Wolności (Phantom Liberty) - Ku otchłani: Blackwall, So Mi, Cynosure, Datatermy, Robot
Ku otchłani - Cyberpunk 2077 Widmo Wolności.
Po zniszczeniu konwoju Max-Taca rusz za Songbird. W alejce wejdź do pomieszczenia z kładkami i rurami i schodź w dół.
Gdy dotrzesz do wozu, podejdź do kraty na lewo (drzwi będą zamknięte) i otwórz ją, aby zejść jeszcze niżej. Ogólnie rzecz biorąc, znajdziesz się dwukrotnie pod wodą.
Podążaj za znacznikiem, a bez problemu dotrzesz do zamkniętego obszaru. Teraz wyszukuj fioletowego koloru kwadraciki na ziemi i podążaj za nimi. Dotrzesz do placówki Cynosure, z której potem przejdź przez drzwi i rusz do windy towarowej, z której przejdziesz do strefy zastrzeżonej.
Na dole znajdziesz się w magazynie. Idź w dół przed siebie. Gdy brama zostanie zamknięta, odwróć się za siebie i popatrz w prawo, aby przejść do korytarza technicznego. Stamtąd znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu. Przy drzwiach zmuszony zostaniesz wyłączyć dwa datatermy.
Odwróć się za siebie i popatrz w prawo. Znajdziesz tam roletę i dataterm Alfa - odetnij Songbird od zasilania, biorąc udział w mini-grze. To samo uczyń z drugim datatermem, do którego przejdziesz korytarzem pod Tobą (przed drzwiami wyjściowymi). Tutaj jednak Songbird użyje Blackwalla. Przeczołgaj się pod maszyną i odepniesz kable.
Po chwili zaatakuje Cię robot. Odsuń kratę i zacznij przed nim uciekać (nie możesz go zabić). Wbiegnij do pomieszczenia z lewej strony i wbiegnij do miejsca pod windą. Potem w sektorze technicznym biegnij w prawo, aby wejść do mieszkań. Zbierz mapę z łóżka i wyjdź drzwiami, aby dowiedzieć się, co FIA zrobiło z Songbird.
Teraz idź do strefy inżynieryjnej. Znajduje się naprzeciwko kwater. W środku wyłącz dataterm Sierra i ucieknij robotowi, chowając się w pomieszczeniu kawałek po prawej stronie. Z kolei dataterm Victor znajduje się na prawo na końcu głównego korytarza, tuż przed bramą.
Po wyłączeniu wszystkich z nich wróć do bramy i otwórz ją z pomocą ekranu komputera. Potem szybko biegnij przez most. Przy przeszkodach odbij w lewo, otwórz śluzę, a gdy będziesz po drugiej stronie, szybko ją zamknij, aby robot Cię nie zabił. Następnie podejdź do rdzenia, pomów z Sognbird i spróbuj wyłączyć maszynę poprzez komputer z prawej strony.
Gdy 3 systemy się nie wyłączą, cofnij się za siebie. Przejdź do laboratoriów. Potem w pierwszym pomieszczeniu po prawej stronie zauważysz pierwszy panel do wyłączenia.
Musisz zeskanować go, po czym odpiąć 3 kable - dwa znajdują się po bokach, a trzeci po prawej stronie obok kredensu. Gdy wyłączysz ten system, na arenie znowu pojawi się robot, więc pamiętaj, aby nie wchodzić mu w drogę. Potem przejdź do drugiej sekcji laboratoriów. Po prawej stronie znajdziesz sekcję termiczną.
Po skorzystaniu z komputera bardzo szybko wybiegnij z tego pomieszczenia i poczekaj, aż zniknie z niego również robot. Potem zeskanuj monitor i kable, które prowadzą na prawo do okna. Odsuń roletę i zniszcz skrzynkę, aby móc wyłączyć zasilanie przy tej sekcji.
W ostatniej sekcji, a więc centrum zarządzania danymi, idź na koniec lokacji i zniszcz 4 serwery z użyciem hacków przeciążania i Kiroshi. Gdy to zrobisz, uciekaj przed robotem - w drugim pomieszczeniu za Tobą znajdziesz filar z serwerami, za którym się schowasz.
Potem znajdź 2 pozostałe serwery. Te zostały umieszczone dokładnie obok wspomnianego filara. Poczekaj, aż wróg odejdzie i zniszcz je, po czym wyłącz ostatni punkt rdzenia. Gdy wrócisz do punktu obserwacyjnego, będziesz musiał po raz kolejny uporać się z natarczywym robotem.
Nie możesz otworzyć drzwi, bo od razu zostaniesz zaatakowany przez robota. Zamiast tego unikaj po prostu robota przez dobre 2-3 minuty, a po chwili sam odpuści. Teraz wróć się do rdzenia.