Red Dead Redemption 1 - poradnik. Misje, zadania, solucja, zagadki, gameplay, mechaniki, porady, podstawy - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

RDR1

Red Dead Redemption 1 - Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku: farma, trunki, eliksiry

Mateusz Wróbel | 28.06, 09:42

Red Dead Redemption 1 - Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku: farma, trunki, eliksiry

Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku - Red Dead Redemption 1.

Odwiedź Nigela w gabinecie lekarskim, po czym rusz na farmę.

Red Dead Redemption 1 - Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku: farma, trunki, eliksiry

Na miejscu dotrzyj na pokaz Westa Dickensa i spróbuj jego trunku, a potem strzel w czaszkę na werandzie. Świeci ona na srebrno.

Red Dead Redemption 1 - Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku: farma, trunki, eliksiry

Kolejne wyzwanie to strzał w kapelusz. Tym razem użyj zabójczej precyzji, aby ustrzelić cel. Potem okładaj pięściami Aquillę poprzez wciskanie R2.

Red Dead Redemption 1 - Po ósme, nie kłam, chyba że dla zysku: farma, trunki, eliksiry

Po tym Aquilla wyciągnie broń. Musisz rozbroić wroga, strzelając w jego dłoń, w której trzyma rewolwer. To sprawi, że Dickens zacznie sprzedawać toniki w dobrej cenie.

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Red Dead Redemption 1 - FABUŁA

cropper