Red Dead Redemption 1 - Światła, kamera, akcja: kościany blef, McAllister, akt własności
Światła, kamera, akcja - Red Dead Redemption 1.
Po odwiedzeniu szkoły w Armadillo pomówisz z mądrym człowiekiem, który wyśle Cię do Thieves Landing, gdzie musisz zagrać w mini-grę o nazwie kościany blef.
Na miejscu wydaj 200 dolarów, aby wziąć udział w zabawie. W tej zabawie obstawiasz, ilu graczy ma kości o danej wartości. Ustawiasz tę wartość po prawej stronie na górze.
Jeśli dojdzie do 5 czy 6 kości o tej samej wartości, lepiej będzie sprawdzić blef - wtedy w przypadku nieosiągnięcia podanego wyniku gracz z najwyższym zakładem traci kość. Możesz też uznać deklarację za bezbłędną, zgadzając się z wynikiem podanym przez innego gracza. Wtedy nie stracisz kości.
Rozgrywka jest łatwiejsza pod koniec, gdy oponenci deklarują wiele kości. Szansa na to, że jest ich więcej niż 4 czy 5 przy posiadaniu 3-4 kości u każdego gracza jest nikła.
Po wygranej otrzymasz pieniądze na akt własności, który musisz teraz zabrać siłą (zabić Clyde i stracić honor) lub zapłacić mu 200 dolarów i zwrócić papier zleceniodawcy, po czym zakończysz ten quest.
Będzie on kontynuowany po zakończeniu wątku w Meksyku. Udaj się do West Elizabeth i odbierz nagrodę od MacKenny.