Nobody Wants to Die - Bar Ikarus: Kovalew, 3 zabitych, sejf, nieznajomy
Bar Ikarus - Nobody Wants to Die.
Po dotarciu na dolny pokład Icarusa idź przed siebie po platformie, a potem na terenie fregaty dotrzesz do baru.
Zacznij szukać ofiar w tej lokacji. Trzymaj się lewej strony od wejścia, a zauważysz blisko przepaści i na lewo od baru pierwsze ciało, które musisz sfotografować (blisko twarzy).
Potem szukaj dalej. Drugie ciało leży przed barem, a trzecie po prawej stronie. Kovalewa natomiast tu nie ma, więc zacznij używać rekonstruktora, idź do tylnej części baru, a w powietrzu w anomalii znajdziesz sejf.
Nie znasz jeszcze kodu, więc idź na prawo od baru, a znajdziesz kawałek krwi czy palik wbity w człowieka. W pierwszym przypadku użyj lampy UV, a potem zrekonstruuj, dlaczego Kovalew krwawił. Znajdziesz ranę na jego prawym ramieniu.
Potem zlokalizuj, skąd padły strzały z wykorzystaniem X-Raya. Idź za żółtymi liniami za scenę po drugiej stronie lokacji, a znajdziesz tam strzelca. Zrób mu zdjęcie aparatem, bowiem leży on na ziemi. Jedna fota niech dotyczy jego głowy, a druga - pistoletu trzymanego w prawej dłoni.
Teraz zrekonstruuj wydarzenia i zbadaj krew strzelca, będąc w anomalii. Kolejna anomalia dotyczy zbadania broni strzelca i sprawdzenia, w jaki sposób potoczyły się wydarzenia.
Następnie wróć do przebitego palikiem człowieka leżącego na ziemi. W anomalii przyjrzyj się rurce, która została wbita w jego ciało. Potem przejdź kawałek przed siebie w miejsce loży.
Przed schodami zauważysz białe odpływy, a potem przy ciele zabitego zawieszkę na szyi przy krawacie. Podnieś ją, obróć, a przeczytasz, że jest to agent z departamentu.
Przewiń czas i tym razem przyjrzyj się ranie po lewej stronie brzucha. W następnej anomalii za agentem znajdziesz nóż oraz ślady krwi na podłodze, które musisz zbadać.
Potem z lampą UV dotrzesz do loży. W anomalii przy agencie zbadaj jego buty, a potem przejdź do miejsca, gdzie leży zabity człowiek na kanapie. Tutaj zauważysz teczkę z nieznaną substancją, więc zanalizuj ją, a potem ciało grubej ryby.
Wykonaj zdjęcie ran na brzuchu, twarzy oraz teczki. Następnie z pomocą X-Raya zeskanuj kanapę i w anomalii dziurę w głowie nieznanego człowieka, a otrzymasz kod do teczki, więc otwórz ją, zabierz dokument i rusz do trzeciej wskazówki w okolicach baru.
Jest to zabity człowiek na scenie za barem (nad strzelcem). Zobaczysz, że się spalił, a potem użyjesz X-Rayu, aby sprawdzić jego żebra.
Kolejny krok to sprawdzenie saletry leżącej na lewo od ofiary. Wykorzystaj lampę UV, aby dojść do celu.
Ten znajduje się na loży po lewej stronie od zabitego (przy tej jeszcze nie byłeś). Po użyciu rekonstruktora odtworzysz lożę i zauważysz w niej 3 mężczyzn.
Zbadaj tego czarnoskórego, a potem zbierz krawat z kanapy naprzeciwko Roya. Musisz wykorzystać X-Raya, aby zeskanować mózg innego podejrzanego.
Gdy to zrobisz, pozostanie ci przyśpieszyć czas i zobaczyć, co stało się później. Właściciel krawatu zacznie uciekać z loży i wystawi dłoń, na której znajduje się kod ID.
Musisz go zeskanować, a potem wrócić do czarnoskórego mężczyzny na początku retrospekcji, gdzie znajdziesz obok niego dokumenty. Następnie wróć do baru - na ziemi obok Kovalewa znajdziesz łuski z pistoletu.
Po tym dowiesz się, że to sam Kovalew zabił wszystkich gości. Po rekonstrukcji wydarzeń i zabiciu agenta zobaczysz pod Kovalewem ślady krwi, więc zbadaj je z wykorzystaniem lampy UV.
Teraz zbadaj krew zabitego ochroniarza Millera, a potem wróć do Kovalewa przy barze. Przy ostatniej analizie na prawo od jego ciała zauważysz upuszczony dynamit.
Kolejny znajdziesz przy drugiej anomalii, a przy trzeciej anomalii blisko nożownika zauważysz krew, więc idź jej śladami z wykorzystaniem lampy UV. Prowadzi ona z powrotem do lady przy barze.
Za nim zauważysz Kovalewa, który wysadził się w powietrze. Gdy skakał przez bar, na ladzie znajdziesz ślady po kulach od broni. Zrekonstruuj wydarzenia i otwórz sejf, zabierz zawartość, a potem opuść obszar Icarusa.
Nie będzie to możliwe, bo zatrzyma Cię nieznajomy i rozkaże klęknąć przy trupie na prawo od baru. Uczyń to, po czym zdecyduj, czy chcesz zabić osobę stojącą za problemami biednych, czy też nie pociągniesz za spust.
Po tym uciekniesz z Icarusa, a misja dobiegnie końca.