Nobody Wants to Die - Green Tower 2: agregat, sejf, zasilanie, centrala
Green Tower 2 - Nobody Wants to Die.
Po powrocie do Green Tower podbiegnij pod szkielet holograficzny zabitego, a potem popatrz w prawo. Znajdziesz tam skrzynkę czerwonego koloru.
Po podejściu do niej okaże się, że to sejf. Prześwietl go X-Rayem i idź w lewo. Pod schodami znajdziesz spory agregat, który musisz zeskanować.
Potem po rozmowie znajdź drugi kabel wychodzący z agregata. Prowadzi on do pierwszych schodów po prawej stronie od podwójnych drzwi wejściowych. Na prawo od schodów (za ścianą) zauważysz kolejny element do zeskanowania.
Teraz wróć do sejfu, zamknij go i wejdź do nowej lokacji. Tam zauważysz Covena przy windzie - zrób mu zdjęcie twarzy oraz kwiatka przyczepionego do kieszonki w marynarce. Potem dotrzesz do nowego miejsca, gdzie przeprowadzisz 3 śledztwo.
Zauważysz najpierw przygniecionego o żyrandol mężczyznę. Zrób mu zdjęcie, potem kobiety po lewej stronie, a na końcu mężczyzny za żyrandolem. Podnieś obiekt przy pomocy rekonstruktora, a potem wejdź w anomalię przy przewinięciu czasu.
Znajdziesz tam proch strzelniczy, a potem zauważysz strzelca, którego broń musisz zbadać - szczególnie magazynek pod lupą, aby dowiedzieć się, że to magazynek 8mm. Potem wyciągnij X-Ray, celując na pistolet i idź do miejsca, skąd oddano strzał.
Idź kawałek w prawo bliżej pianina, schodząc po schodach. Śledząc lot kul, zauważysz niewidzialny obiekt czerwonego koloru, więc zeskanuj go.
Potem poniżej zauważysz kolejnego zabitego - sprawdź jego zmiażdżoną klatkę piersiową, a potem idź za śladami krwi do stołu blisko żyrandolu.
Znajdziesz tam notatkę dot. zaproszenia Blagoyevicha, a potem przeprowadzisz rekonstrukcję. Uciekający będzie trzymał w rękach odłamek butelki, więc zbadaj element.
Musisz przeczytać notatkę na odwrocie, a potem przesunąć czas. Zobaczysz na ziemi na lewo od czerwonej kanapy kolejne odłamki szkła. Po nich wyciągnij lampę i sprawdź rekonstrukcję za czerwonym fotelem.
Tam czeka na Ciebie zbadanie strzelca - wejdź do okręgu anomalii i zanalizuj postrzał w głowę. Potem idź za trajektorią pocisku, a zobaczysz nieznajomego blisko pianina, który siedział na ziemi i celował we wrogów.
Teraz po straceniu światła włącz tryb wskazówkowy, a odnajdziesz panel sterujący zasilaniem. Po tym znajdziesz też sekretne pomieszczenie, gdzie doszło do zabójstwa i tortur.
Zacznij od zdjęć. Cyknij jedno zabitej kobiecie leżącej na ziemi (krew obok lewej stopy, rana na plecach, głowa), a potem podejdź pod łóżko. Tam wykonaj zdjęcie głowy oraz korzeni przy dłoniach.
Po tym zbadaj jego głowę i klatkę piersiową, a następnie odnajdź miejsce, z którego strzelał morderca. Wystarczy, że podejdziesz pod figurkę, a potem pójdziesz na lewo od łóżka, żeby znaleźć napastnika.
Teraz po rekonstrukcji i kilku komentarzach bohatera wróć do łóżka i z wykorzystaniem lampy UV podejdź do senatorki leżącej na ziemi. Wykonaj kolejną rekonstrukcję.
Musisz przewinąć czas do około 48% i wejść do anomalii - przed senatorką leży nóż na ziemi, więc zabierz go i zbadaj krew na ostrzu. Potem przewiń czas i tym razem zbadaj ostrze trzymane w dłoni senatorki.
W kolejnej anomalii, gdy zabójca już odsunął się w lewą stronę, sprawdź dziurę przy ścianie czerwonego koloru, a dowiesz się, jak doszło do rozwalenia żyrandolu.
Teraz szukaj dowodów - w tym centralę monitoringu. Ta znajduje się pod jednym z hologramów na stole. Idź po kablach w lewo, a znajdziesz panel sterujący. Nie będzie aktywny, więc idź za kablami w prawo (w lewo znajdziesz ślepy zaułek).
Kawałek dalej wejdź do miejsca, gdzie odbywały się tortury. Na lewo od łóżka zauważysz na kanapie maskę, a na prawo od niej rzeźbę. Zeskanuj ją X-Rayem, po czym aktywuj, a zjedziesz poziom niżej.
W centrali idź blisko foteli, gdzie transferowano ichoryt, po czym opuść to miejsce. Zdecyduj teraz, czy chcesz współpracować z nieznajomym i zamknąć dostęp do tej lokacji, czy też zostawisz to w rękach policji.
Po tym wyborze zadanie dobiegnie końca.