Star Wars Outlaws - Półświatek: kantyna Makala, Gorak, Danka, baza Pyke'ów, bariera energetyczna
Półświatek - Star Wars Outlaws.
Po dotarciu do osady w Tosharze wejdź do kantyny Makala, gdzie poszukasz generała frakcji Pyke'ów - Goraka.
Już na wejściu zostaniesz zapytany o kupno wejściówki. Możesz wydać na nią wejściówki lub porozmawiać z barmanką, która powie, że bez zaproszenia nie wejdziesz.
Możesz natomiast skorzystać z wentylacji na prawo za barem, co prowadzi do windy i loży Goraka. Po rozmowie z nim spotkasz też Dankę, która opowie o systemie reputacji. Potem rusz do bazy Goraka.
Tam nie zostaniesz wpuszczony na terytorium Pyke'ów, ponieważ nie posiadasz odpowiedniej reputacji. Odbij na prawo od ochroniarzy i wejdź do szybu wentylacyjnego.
Na terenie "obecnych" wrogów idź w prawo i skorzystaj z kotwiczki, aby opuścić się niżej. Następnie wejdź na posadzkę i przejdź w prawo.
Omiń strażników przy bramie, trzymając się lewej strony obiektu. Przy ostatniej bramie znajdziesz dwóch strażników - wejdź po kratkach z prawej strony na górę.
Dzięki temu dostaniesz się do środka.
Potem przywołaj turbowindę i wróć na górną platformę po drabinie, po której zjechałeś niżej. Wskocz na dach windy i rozkaż Nixowi skorzystanie z platformy po drugiej stronie rupieci.
Przeskocz na drugą turbowindę (po lewej stronie), a potem na kratki na ścianie przed Tobą. na górze wejdź do wentylacji z lewej strony i biegnij w prawo.
Przy wentylatorze rozkaż Nixowi otworzyć przesłony i strzel w nie. W lokacji przypominającej wykopaliska zjedź drabiną w dół i stań między dwoma skałami, po czym wykorzystaj kotwiczkę i wciągnij się do góry.
Dzięki temu dostaniesz się do głównej części bazy, gdzie Twoim zadaniem będzie wyłączeniem bariery energetycznej. Warto zeskoczyć po dachach na poziom niżej.
Na kładce z lewej strony zabij albo eliminuj po cichu oponentów - musisz dostać się do rdzeni zasilających, które są ustawione na wschodzie lokacji.
Oraz na zachodzie (poziom niżej od poprzedniego rdzenia, bliżej ziemi). Po zniszczeniu tych rzeczy przejdź przez barierę, a potem do turbowindy, która prowadzi do siedziby.
Warto otworzyć pojemnik, gdzie znajdziesz pół tysiąca kredytów, a następnie wejść w interakcję z komputerem przy stole. Wykonaj hakowanie, a następnie zacznij uciekać z terenu Pyke'ów.
Po zabiciu wrogów i zhakowaniu drzwi wskocz na kraty po przeciwnej stronie ściany, a potem idź w lewo i do góry, gdzie dotrzesz do szybu wentylacyjnego.
Stąd przejdź do nowej lokacji i znowu wykorzystaj szyb wentylacyjny, aby przejść dalej. Finalnie uciekniesz z bazy Pyke'ów i wrócisz do Danki, gdzie podczas dyskusji z Eelerą podejmiesz pierwszą decyzję.
Od tego, który dialog wybierzesz, zależy dla której frakcji zapunktujesz. Po tym misja ta dobiegnie końca.