Słodka Jade zabiera się ostro do pracy

Słodka Jade zabiera się ostro do pracy

Roger Żochowski | 09.08.2010, 15:36

Jade Raymond szefująca Ubisoft Toronto, zapowiedziała, że jej studio w przeciągu kolejnych lat dość konkretnie się rozrośnie.  Wszystko to dzięki rozpoczęciu prac nad pięcioma dużymi projektami, które mają zawojować rynek.

Jade Raymond szefująca Ubisoft Toronto, zapowiedziała, że jej studio w przeciągu kolejnych lat dość konkretnie się rozrośnie.  Wszystko to dzięki rozpoczęciu prac nad pięcioma dużymi projektami, które mają zawojować rynek.xxxxx
 

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Obecnie studio pracuje na dwoma dużymi produkcjami AAA, przy czym pierwsza z nich jest powiązany z kolejną odsłoną Splinter Cell. W ekipie tworzącej grę znalazły się między innymi takie osoby jak Alex Parizeau, Maxime Béland czy Patrick Redding. Okazuje się jednak, że studio wbrew panującym na rynku trendom, nie zamierza zwalniać pracowników, a wręcz zatrudniać nowych.
 

"W przeciągu najbliższych 10 lat planujemy zwiększyć ilość naszych pracowników do ośmiuset. Pracujemy teraz nad dwoma, dużymi tytułami, ale w niedalekiej przyszłości będzie ich już pięć."
 

- stwierdziła Jade. Niestety, nie była ona już tak uprzejma, aby pochwalić się, o jakie konkretnie gry chodzi. Wygląda jednak na to, że Jade wie co robi, tym bardziej, że nowa polityka firmy skupia się przede wszystkim na dużych produkcjach, omijając szerokim łukiem wszelkiego rodzaju popierdółki tworzone dla niedzielnych graczy. Pozostaje nam czekać na pierwsze szczegóły.

Źródło: własne
Roger Żochowski Strona autora
Przygodę z grami zaczynał w osiedlowym salonie, bijąc rekordy w Moon Patrol, ale miłością do konsol zaraziły go Rambo, Ruskie jajka, Pegasus, MegaDrive i PlayStation. O grach pisze od 2003 roku, o filmach i serialach od 2010. Redaktor naczelny PPE.pl i PSX Extreme. Prywatnie tata dwójki szkrabów, miłośnik górskich wspinaczek, powieści Murakamiego, filmów Denisa Villeneuve'a, piłki nożnej, azjatyckiej kinematografii, jRPG, wyścigów i horrorów. Final Fantasy VII to jego gra życia, a Blade Runner - film wszechczasów. 

Chcecie aby SE zrobiło Front Mission 6 w starym dobry stylu na nowe konsole??

Tak
39%
Nie
39%
Pokaż wyniki Głosów: 39
cropper