BlazBlue: Continuum Shift - opis gry
BlazBlue: Continuum Shift jest bijatyką 2D stworzoną i wydaną przez japońską firmę Arc System Works na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Continuum Shift jest sequelem wysoko ocenionego Calamity Trigger.
Historia przedstawiona w grze rozgrywa się zaraz po wydarzeniach z BlazBlue: Calamity Trigger i ponownie obraca się wokół głównej postaci, Ragni the Bloodedge. W porównaniu do wspomnianej poprzedniczki, gdzie do dyspozycji gracza oddano dwanaście postaci, w Continuum Shift jest ich aż dwadzieścia. Nowi wojownicy to: członek NOL's 0 Division Tsubaki Yayoi, przyjaciółka Noela Makoto Nanaya, młoda dziewczyna o trzech osobowościach Platinum the Trinity, jedna z Sześciu Herosów Valkenhayn R. Hellsing, główny antagonista Hazama, jego kompan Relius Clover oraz dwa nietypowe roboty - Lambda-11 i Mu-12.
BlazBlue: Continuum Shift to tradycyjna bijatyka 2D, której mechanika w porównaniu do oryginału nie zmieniła się wcale. Rundy określa się tutaj jako „rebel”, a każda walka może składać się od jednego do maksymalnie pięciu „rebeli”. System walki jest bardzo głęboki, co w połączeniu z wyjątkowo wysokim tempem gry, pozwala sprawnemu graczowi tworzyć kombinacje ciosów, powodując, że rywal przegra starcie, zanim zdoła wyprowadzić cios. Każda z dwudziestu dostępnych postaci dysponuje dwoma typami bloków, guard crush oraz guard libra, skutecznych na poszczególne rodzaje ataków. Oprócz rozbudowach trybów dla samotnego gracza, BlazBlue umożliwia starcia z żywym przeciwnikiem przy jednej konsoli oraz online. Deweloper lepiej zbalansował zawodników z pierwowzoru, dodał nowe ciosy i animacje, a także nieobecne w „jedynce” tryby zabawy.
Continuum Shift działa na tym samym silniku co BlazBlue: Calamity Trigger, pozostając jedną z najlepiej wykonanych bijatyk 2D. Ponownie można wybrać japońską lub angielską wersję językową, a za oprawę muzyczną znów odpowiada japoński kompozytor Daisuke Ishiwatari.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych