BlazBlue: Continuum Shift

BlazBlue: Continuum Shift

7,8
53 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.8
X360 7.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
22.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.07.2010
Europa:
29.10.2010
Polska:
03.12.2010
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
22.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.07.2010
Europa:
29.10.2010
Polska:
03.12.2010

Recenzja redakcji

Recenzja: BlazBlue: Continuum Shift (PS3)
8.0
Recenzja: BlazBlue: Continuum Shift (PS3)

BlazBlue: Continuum Shift - opis gry

BlazBlue: Continuum Shift jest bijatyką 2D stworzoną i wydaną przez japońską firmę Arc System Works na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Continuum Shift jest sequelem wysoko ocenionego Calamity Trigger.

Historia przedstawiona w grze rozgrywa się zaraz po wydarzeniach z BlazBlue: Calamity Trigger i ponownie obraca się wokół głównej postaci, Ragni the Bloodedge. W porównaniu do wspomnianej poprzedniczki, gdzie do dyspozycji gracza oddano dwanaście postaci, w Continuum Shift jest ich aż dwadzieścia. Nowi wojownicy to: członek NOL's 0 Division Tsubaki Yayoi, przyjaciółka Noela Makoto Nanaya, młoda dziewczyna o trzech osobowościach Platinum the Trinity, jedna z Sześciu Herosów Valkenhayn R. Hellsing, główny antagonista Hazama, jego kompan Relius Clover oraz dwa nietypowe roboty - Lambda-11 i Mu-12.

Dalsza część tekstu pod wideo

BlazBlue: Continuum Shift to tradycyjna bijatyka 2D, której mechanika w porównaniu do oryginału nie zmieniła się wcale. Rundy określa się tutaj jako „rebel”, a każda walka może składać się od jednego do maksymalnie pięciu „rebeli”. System walki jest bardzo głęboki, co w połączeniu z wyjątkowo wysokim tempem gry, pozwala sprawnemu graczowi tworzyć kombinacje ciosów, powodując, że rywal przegra starcie, zanim zdoła wyprowadzić cios. Każda z dwudziestu dostępnych postaci dysponuje dwoma typami bloków, guard crush oraz guard libra, skutecznych na poszczególne rodzaje ataków. Oprócz rozbudowach trybów dla samotnego gracza, BlazBlue umożliwia starcia z żywym przeciwnikiem przy jednej konsoli oraz online. Deweloper lepiej zbalansował zawodników z pierwowzoru, dodał nowe ciosy i animacje, a także nieobecne w „jedynce” tryby zabawy.

Continuum Shift działa na tym samym silniku co BlazBlue: Calamity Trigger, pozostając jedną z najlepiej wykonanych bijatyk 2D. Ponownie można wybrać japońską lub angielską wersję językową, a za oprawę muzyczną znów odpowiada japoński kompozytor Daisuke Ishiwatari.

Wideo - BlazBlue: Continuum Shift

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper